Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
TYLSÄÄ, tylsää, T - Y - L - S - Ä - Ä !!!!!!!!!!!!
01.07.2012 |
MITÄ tänään pk-seudulla 2 kouluikäisen lapsen kanssa?? mieluiten mahd edullista, mutta jotakin pakko tehdä, pää hajoaa täällä kotona ja kotipihalla ja rutiineja pyöritellen:((
Kommentit (5)
Pyörillä tulisi matka liikaa mutta onhan meillä auto käytössä..mitä siellä voi tehdä?
Muuta kuin syödä pullaa;)
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sea Lifessa oltiin keväällä, Hoplopissa toissavkolla.
ap
Siellä on erilaisia luontoaiheisia juttuja, joita voi katsoa ja kokeilla. Ainakin meidän lapset tykkäsivät. 6v, 8v ja 10v.
Voisin keksiä teiltäpäin etkemistä.
Alue: Aihe vapaa
oli eilen tosi tylsä päivä- kunnes lähdimme pyöräilemään. Suosittelen Villa Elfvikiä. Me osuimme sinne. Kiva paikka. Ja hyvät pullat, nam.
Tai sitten Sea Life.