Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teetkö sängyssä kaikkea, mitä miehesi/vaimosi haluaa?

Vierailija
01.07.2012 |

Seksistä on kyse, ei lakanoiden vaihdosta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis tekisin. Mutta ei toi halua mitään... Kysyttäessä lupaa miettiä ja siihen jää.

Vierailija
2/15 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mistä olen kieltäytynyt on ollut miesten vaatteisiin pukeutuminen. Sekin lähinnä siksi koska en oikein uskonut että mieheni ehdotti sitä tosissaan. Senkn voisin kai tehdä jos mies sitä ihan oikeasti haluaisi.

Muutenkin aina epämiellyttävintä on ollut tehdä jotakn mitä vastapuoli ei edes oikeasti halua. Kunhan vaan testaa mihin suostun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mitä mies keksii ehdottaa.

Fistaukseen en kyllä suostuis, enkä leikkimään eritteillä.

Ollaan esim. enne muksua oltu pukeutuneina ristiin kokonainen viikonlopu, eli mä miehen vaatteissa ihan täydellisesti ja sillä mun, kun ollaan aikas saman koisia.

Oikeestaan se oli aika jännä kokemus, kun sai olla kerrankin käyttäytyä ja olla kuin mies ihan kotiaskareita myöten.

Mies näytti myös nauttivan naisena olostaan ja oli jotenkin jännää seurata si9vusta "miehenä", kun se riisui päivävaatteet, pesi meikit ja pukeutui naisten sexyyn yöasuun.;)

Muuten koskaan aiemmin, enkä sen jälkeenkään ole tuntenut sitä niin kovana. Aika harvoin tuo vaan lapsen synnyttä noita nykyään ehdottelee.

Vierailija
4/15 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä aina silloin kun toinen niin haluaa, mutta olen valmis kokeilemaan kaikkea mitä mieskin. Mitään älyttömyyksiä ei hän sentään koskaan pyydä.

Vierailija
5/15 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottanut miehelle, mutta kokeilun jälkeen lopetettiin kesken kivun takia.

Anaalia mies haluaisi, minä en. Syynä, etten tiedä, mikä siinä olisi kiihottavaa. Mies ei anna koskea itseään anaalista, niin miksi minun pitäisi.

Vierailija
6/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eipä ole mies kyllä mitään muuta pyytänyt 12 vuoden aikana kuin että "saako lipaista" :D

Jos pyytäisi erikoisempia juttuja olisin valmis kokeilemaan kaikkea muuta paitsi en kakkajuttuja,satuttamista,kuolleita,lapsia ja eläimiä. Enkä fistausta.

t itse jotain joskus pyydellyt,mutten saanut

Vierailija
7/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä ja paljon muuallakin. Ja teen ehdottelemattakin. Usein mieheni saa yllättäen esim.suihinoton ja ei ole pannut pahakseen kertaakaan:)

Vierailija
8/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin ole mitään hirvittävän eriskummallista pyytänytkään, mutta tuskin kieltäytyisin, jos pyytäisi. Ja siis tunnen mieheni sen verran hyvin kyllä, että mun ei tarvitse tähän edes rajata mitään "paitsi eläimiä, kuolleita, lapsia"... =D

Enemmän siellä on mun erikoisempia toiveita kokeiltu, kuten strap-onia, miehelle eturauhasen hierontaa, sidontaa, läpsimistä... =)

Vierailija
9/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....

Vierailija
10/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies ei koskaan vaadi mitään inhottavaa tai yököttävää tai "liian pervoa".

Helppoa kun halut ja mieltymykset ovat samanlaisia!

Vierailija
11/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli "perinteisen" seksin merkeissä lähes mitä tahansa. Kokeilunhalua riittää.

EI-listalla ovat anaaliseksi, kaikenlainen satuttaminen, fistaus ja pissa- ja kakkatouhut.

Vierailija
12/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti jostain, niin miksi sitä pitäisi tehdä. Tämä aiheuttaisi ajan kanssa sen, että alkaisi helposti välttelemään seksiä, kun tietäisi, että joutuu jälleen kokemaan jotain mitä ei voi sietää.

Vierailija
13/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli "perinteisen" seksin merkeissä lähes mitä tahansa. Kokeilunhalua riittää. EI-listalla ovat anaaliseksi, kaikenlainen satuttaminen, fistaus ja pissa- ja kakkatouhut.

Mikä teillä on sitten erikoisempaa kokeilua tyydyttämään mahd. kokeilunhalua, jos kaikki nuo ovat listalta poissa? ENKÄ tarkoita ettei seksinne voi olla tyydyttävää ilman noita (osa noista itsellenikin ehdoton nou nou), vaan että mitä villiä te sitten keksitte; lähinnä asentojako vai...?

Vierailija
14/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän seksistä, kuten miehenikin. Olemme joustavia. Itse teen enemmän ns. luovia aloitteita, miehelleni perustoiminta riittäisi, mutta nauttii selvästi pieneistä piristyksistäni. ;)

Yhdessä jo 14 v.

Vierailija
15/15 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee. Jos en kerran nauti jostain, niin miksi sitä pitäisi tehdä. Tämä aiheuttaisi ajan kanssa sen, että alkaisi helposti välttelemään seksiä, kun tietäisi, että joutuu jälleen kokemaan jotain mitä ei voi sietää.

että miehensi (?) ehdottaa vain juttuja, joita et voi sietää? Mä ainakin haluan kokeilla jotain, josta hani syttyy, vaikkei se itselle olisikaan jotain, mitä erityisemmin nauttii. Toisen nautinto on kuitenkin myös tärkeää, eri asia toki jos kyseessä on jotain "mitä ei voi sietää", mutta jos ongelma on vain se, ettei itse nauti siitä, niin eikö voi tästä yhtään joustaa??