Muita naisia joita ei kiinnosta sisustaminen?
Tuntuu että kuulun vähemmistöön, kun ei ole sitä skandinaavityylistä valkoista sisustusta, ei tosin liiemmin rahaakaan tällä hetkellä sisustaa. Mutta kun ei ole edes kiinnostusta käyttää aikaa sellaiseen "näpräämiseen". Pitää varmasti kunnostautua, kun lapset kasvavat ettei heidän tarvitse hävetä, heillä ei siis ole sellaisia kiiltokuvahuoneita, koska 1v ja 3v eivät mielestäni osaa sellaisia kaivatakaan.
Kommentit (21)
Meilläkin on sellainen läävä täällä, ettei sisustamisessa olisi edes mitään mieltä.
mutta arvostusta niille, jotka osaavat ja jaksavat. Mulle tärkeetä on saada käydä töissä, viettää perheen kanssa aikaa, tehdä ja mennä ja tavata ihmisiä. Myös meilläpidetän kemuja ja illanistujaisia. Kukaan ei muuten varmaan koskaan ole kehunut kotiamme tai sanonut sitä kauniiksi tms, mutta kokoontumisia muistellaan ja kun ei ole edustuskoti, niin on takuulla rentoa. Emäntä ei stressaa, vaikka vieraat tekis mitä.
Yleensäkin kannatan rahan ja ajan käyttämistä pysyvämpiin asioihin. Onko joku kuullut, että hautajaispuheissa muisteltais vainajan sisustustaitoja?
Sisustaminen ei kiinnosta tuon taivaallistakaan.
Siivouksenkin kanssa olen melko suurpiirteinen, paskaista harvemmin on (tiskaan, imuroin, vessan/kylppärin pesen ja pölyt pyyhin pois...näkyviltä paikoilta:D) mutta sekaista kyllä on vähän väliä, mutta ei se minua häiritse, joka paikkaan lojumaan jääneet tavarat ja vaatteet voi ihan hyvin piilottaa lähimpään kaappiin tai sängyn alle. Jos nyt jaksaa, eli käytännössä silloin jos käymään tulee joku sellainen, joka ei ole jo tottunut siihen etten mikään varsinainen ykkösluokan kodinhengetär ole.
sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta tykkään keksiä omia ja omituisia ratkaisuja esim. tavaroiden säilytyspaikoiksi. Pikku-WC:ssä esim. on katonrajaan asennettu hylly, jonne mahtuvat teltta, makuupussit jne harvemmin tarvittava. Kaikenlaisia muitakin "virityksiä" on - mies on välillä Hoo Moilasena, mitä olen taas keksinyt ;)
Olette varmaan kaikki lesboja.
Ja millähän perusteella? :D
Ihan 100% hetero olen, mutta ei vain kiinnosta.
Mutta hyvä tietää, että heterouden merkki on kiinnostus sisustamiseen...kaikkea sitä tällä palstalla roikkuessa oppiikin.
t. numeroa en muista, mutta se joka sisustusinnottomuuden lisäksi oli vielä harvinaisen suurpiirteinen siivoamisen kanssa.
Hei, meillä ns. skandinaavinen sisustustyyli...valkoiset sohvat, valkoinen lattia, mustat tasot. Lasten huoneet ovat väritetty lasten halujen mukaan, yhdellä pinkki, toisella vihreä, kolmannella äidin maun mukainen eli kelta/musta/valkoinen...on siis vauva.Itse nautin siitä että meillä on kivan näköistä mutta kotoisaa. Meillä käy paljon vierita ja joudun todella siivoamaan, mutta omapa on valintani.Itse käytän päivässä paljon aikaa kodinhoitoon, mutta pääasiallinen aika menee lapsille. Meitä on siis moneen junaan, itse viihdyn kodissa joka on puhdas, siisti, ja kiva silmälle...myös itselle ja vieraille...en ymmärrä alkuunkaan laiskoja, ja tavaransa sikisokin jättäviä ihmisiä...
Hei, meillä ns. skandinaavinen sisustustyyli...valkoiset sohvat, valkoinen lattia, mustat tasot. Lasten huoneet ovat väritetty lasten halujen mukaan, yhdellä pinkki, toisella vihreä, kolmannella äidin maun mukainen eli kelta/musta/valkoinen...on siis vauva.Itse nautin siitä että meillä on kivan näköistä mutta kotoisaa. Meillä käy paljon vierita ja joudun todella siivoamaan, mutta omapa on valintani.Itse käytän päivässä paljon aikaa kodinhoitoon, mutta pääasiallinen aika menee lapsille. Meitä on siis moneen junaan, itse viihdyn kodissa joka on puhdas, siisti, ja kiva silmälle...myös itselle ja vieraille...en ymmärrä alkuunkaan laiskoja, ja tavaransa sikisokin jättäviä ihmisiä...
sinua! Ja tuollaisissa kodeissa on ihana käydä ihastelemassa. Mutta ystäviä meistä ei voisi tulla, sillä sinä et ymmärtäisi minua, ja sitä, miten suloisen kaaoksen keskellä voi ihan hyvin elää. Eikä muuten ole laiskuutta, koskeintaan saamattomuutta :-D
meillä on aina siistiä ja tiptop, koska lika ällöttää ja tavaroille on paikkansa, olen sen suhteen tarkka. mutta meillä voi kirjahyllyt olla ihan hyvin sellaisia mitkä on varastoon tarkoitettu, kunhan tavarat mahtuu niihin järjestykseen ja on käytännöllisen kokoisia muutenkin.
meillä käytännöllisyys on tärkeämpää jos minä saan päättää. mies enemmän haluaisi kaunista kotiin, mutta ei sitä rahaa voi ihan mielin määrin syytää yhteen tiettyyn kangasvalintaan sohvan kanssa, mieluummin käytetään vapaa-aikaan yhdessä. eli minä saan siinä viimeisen sanan, ja hyvä niin koska mies valitsisi aina ennemmin materian kuin yhteisen hyvän.
Olette varmaan kaikki lesboja.
Ja millähän perusteella? :D
Ihan 100% hetero olen, mutta ei vain kiinnosta.
Mutta hyvä tietää, että heterouden merkki on kiinnostus sisustamiseen...kaikkea sitä tällä palstalla roikkuessa oppiikin.
t. numeroa en muista, mutta se joka sisustusinnottomuuden lisäksi oli vielä harvinaisen suurpiirteinen siivoamisen kanssa.
Samalla perusteella kuin kaikki sisustamisesta kiinnostuneet miehet ovat homoja.
en ymmärrä alkuunkaan laiskoja, ja tavaransa sikisokin jättäviä ihmisiä...
No ei kaikkea voi ymmärtääkään, en minäkään ymmärrä esimerkiksi hirveästi aikaa/rahaa sisustamiseen laittavia ihmisiä, mutta eipä se minun onnestani onneksi pois olekaan. :)
en ymmärrä alkuunkaan laiskoja, ja tavaransa sikisokin jättäviä ihmisiä...
No ei kaikkea voi ymmärtääkään, en minäkään ymmärrä esimerkiksi hirveästi aikaa/rahaa sisustamiseen laittavia ihmisiä, mutta eipä se minun onnestani onneksi pois olekaan. :)
...meidän laiskamatojen onneksi maailmasta löytyy myös niitä siivousintoisia miehiä. ;) Jos nyt ei kokonaan miehen harteille ko. hommaa laita, niin ainakin sen puolet siitä saa luvan hoitaa. Tai tietenkin yhtä suurpiirteinen luonne olisi myös ihan varteenotettava vaihtoehto.
Ei oo rahaa joten ei kiinnosta. Kunhan on ok siistiä niin se menee sisustamisesta.
vaikka haluankin että kotini on sellainen, jossa viihdyn, ja vaikka minulla on jopa yksi muita rakkaampi lempihuonekalu. Mutta se miettiminen, hienosäätö, asettelu ja ostelu... Ei sovi mulle. En vaan käsitä sitä lampuista, matoista, kalusteista, värikartoista, tyyleistä ja trendeistä kohkaamista. Ei millään pahalla, ihailen mielelläni muiden "vimpan päälle" -koteja!
Sisustuslehtiä selailen toisinaan huvikseni silmät ymmyrkäisinä, koska ne ovat minulle ikkuna niin täydellisen eriskummalliseen maailmaan :)
Pääasia, että minä ja perheeni viihdytään täällä kodissamme :)
Tavarat on hankittu ties mistä, värejä on kyllä riittämiin yms.
Mutta ihastelen kyllä niiden koteja jotka jaksavat tehdä asian eteen jotakin :) Heillä on intoa siihen.
Itselläni vain ei ole :)
tekemistä siisteydellä ja sisustamisella on keskenään...?
Meillä on aina ns. perussiistiä ja kamat paikoillaan, en osaisi elää kaaoksen ja p***an keskellä.
Mutta sisustaminen ei minua vaan jaksa kiinnostaa vaan menen ali siitä mistä rima matalin - Vepsäläisen perussohvat ja matot ja niihin päälle verhot jotka noihin mätsäävät. Ja kun ne on kerran saatu aikaiseksi hankkia, en todellakaan jaksa alkaa miettiä uusien hankkimista.
pahoittelee aiheeseen liittymätöntä otsikkoa (hitsin Mac muisteineen)... :)
Mielestäni meillä on kuitenkin kiva ja hyvän näköinen koti ja huonekalut hyvällä maulla valittu. Uutta ollaan hankittu silloin kun on ollut tarve, mutta ei kiirehtien vaan sitten kun on löytynyt sopiva ja sellainen mistä molemmat pitää. En kuitenkaan jaksa käyttää aikaa esim. koristetyynyjen tms. pienen silauksen miettimiseen.
meillä aika harmaa-valko-mustaa ja luonnonvärejä sisustuksessa. Lastenhuoneissa enempi värejä. Toisella vihreää ja toisella vaaleanpunaista ja pinkkiä. Minusta on ihana katsoa sisustusblogeja ja saada ideoita sieltä kotiin. Aina on joku projekti kotona menossa. Viihdyn myös siistissä kodissa.
Tässäkään läävässä ei sisusteta juurikaan. Rahan saan menemään muutenkin. Kivahan se olisi laitella, jos olisi millä laitella.