Ehdotin avopuolisolle säästötiliä häitä varten
Että saatais aavistuksen hienommat ja kivemmat häät ilman kymppitonnin lainaa (hän ei ole vielä kosinut, mutta ollaan puhuttu alustavasti että mennään ennen 30v naimisiin). Ollaan myös puhuttu millaiset häät halutaan.
Nyt ei säästetä mihinkään, vaan pistetään lähes kaikki haisemahan matkailuun yms. Avokin reaktio oli, että "kylhän sitä voi kaikkeen säästää. Mitä jos tulee huono päivä sithän me tuhlataan ne säästöt?"
Olin että, tehdään siitä säästötilistä sellainen ettei siihen pääse käsiks ennen päivää X jos se vaan mahdollista (en tiedä onko?) tai sitten avokin pankkitunnusten alle tili (hänellä enemmän rahaa eikä tule kiusausta tuhlata säästöjä). Avokki mutisi että "joopa joo varmasti toimii." ja vaihtoi puheenaihetta. Ollaan seurusteltu viis ja puol vuotta ja oon odotellu kosintaa jo pitkään. Vituttaa, tuntuu ettei toi halua naimisiin mun kanssa ollenkaan. :( Mun ikä 25 ja toi mies 27. Juteltiin tästä ihan hyvällä tuulella, eikä olla riidelty aikoihin.
´
Kommentit (3)
Mies, jos luet tämän, juokse. Äläkä pysähdy.
laitta,massa säästöjä miehen pankkitunnuksen alle. Ja siellähän ne onkin turvassa!
Jos naiseni olisi niin keskenkasvuinen mielikuvitusmaailmassa elävä prinsessa, että olisi vaatimassa jotain kymppitonnin häitä niin se suhde olisi kyllä siinä.