Voi, nyt tuli kesätytölle ihana nimi! mielipiteitä? :)
Delila Ava Annalucia (Annalucia harkinnassa vielä, toisena vaihtoehtona Isabella)
on siis nimi heinäkuussa syntyvälle lapselle, kertokaa mielipiteenne :)
Ja sisaruksien nimiin yhteensopivuutta voi kommentoida kanssa;
Isosisko: Lilia Eva Aurora
Isoveli: Ville Leo Oliver
Delilaa odotellessa,
Ella
Kommentit (98)
Tekohieno ja vaikea tajuta miten kuuluu ääntää.Uskallatko kertoa vielä mikä on tuleva sukunimi?
lilia ja vivian ja ville trimmaa hyvin
Jeps, varsinainen tongue twister.
mitäs tykkäät ??mä kyl tykkään eniten VIVIAN AVA ISABELLA
yhdistelmästä :)))))
hienompaa antaa lapselleen nimi Hollywood-elokuvan (Pretty Woman) mukaan, kuin antaa raamatun nimi.
Kukas niistä lähiönimistä taas mainitsikaan..:D
Delila nimestä. Tuli ekana mieleen Deli. Se kahvila paikka. Lisäksi kaverit luultavasti kutsuisivat häntä Lilaksi. Ja siskon nimi on jo Lilia. Liian lähekkäin ovat.
Sori, ilmeisesti olet tosissasi..?
mitäs tykkäät ??mä kyl tykkään eniten VIVIAN AVA ISABELLA
yhdistelmästä :)))))
hienompaa antaa lapselleen nimi Hollywood-elokuvan (Pretty Woman) mukaan, kuin antaa raamatun nimi.Kukas niistä lähiönimistä taas mainitsikaan..:D
onko siinä tollainen nimi ??? enkä ole ap edes..
on/tulee olemaan kauniit nimet. Mitä sitten vaikka ovatkin hieman ulkomaalaisen kuuloiset. Eivät minusta kuitenkaan liian hienostelevia tai "prinsessamaisia". Delila, Dilaila, Delilah what ever on todella kaunis nimi. Minun tyttärellä vähän yksinkertaisempi versio Leila ;)
Tuo erään ehdottama Dalia, Daalia tai Dahlia on myös kyllä kaunis kukkaisnimi joka sopisi yhteen Lilian kanssa.
Annalucia siis mainio yhd.nimi. Kaunis onkin Isabel/lla
äiti on saanut keksiä nimet tyttärille ja isä pojille tuossa perheessä. Ville tuossa sarjassa kuulostaa postinkantajan pojalta tyyliin Matteus, Markus, Luukas ja Pasi.
Delila Ava Annalucian on äiti jo ihan kuin suunnitellut menevän avoliittoon italialaisen varakreivin kolmannen serkun kanssa.
äiti on saanut keksiä nimet tyttärille ja isä pojille tuossa perheessä. Ville tuossa sarjassa kuulostaa postinkantajan pojalta tyyliin Matteus, Markus, Luukas ja Pasi.
Delila Ava Annalucian on äiti jo ihan kuin suunnitellut menevän avoliittoon italialaisen varakreivin kolmannen serkun kanssa.
Nappiin.
miten voit tietää että se on tyttö
Kommentti tulee pitkällä viiveellä alkuperäiseen kysymykseen, eikä ole tarkoituskaan vaikuttaa kenenkään antamaan nimeen...jokainenhan saa päättää ihan itse minkä nimen lapselleen antaa! Aina on mielipiteitä puolesta ja vastaan, niinkuin joka asiassa ;)
Itse omalla kokemuksella voisin esittää vinkin, ettei kannata antaa lapselleen mitään hankalaa nimeä jota joutuu aina tavaamaan... itselläni on ruotsinkielinen sukunimi, jota olen viimeiset 30 vuotta tavannut kirjain kirjaimelta, satoja-satoja kertoja, kyllästymiseen saakka sadoille eri ihmisille..koulussa, kaupassa, puhelimessa, työpaikoilla, virastoissa, kavereille, jne. Ja itse olen tällä hetkellä työssä jossa aina välillä joudun puhelimessa kysymään soittajan yhteystietoja, ja voin kertoa että kuulee ihmisen äänestä, jos hänellä on hankala nimi jonka joutuu TAAAAS kerran tavaamaan uudelle ihmiselle. Harmittaa, ja kyllästyttää.
Ja myöskin kuulijalle on kiusallista, jos joutuu esim. ulkomaalais-taustaista nimeä kysymään uudestaan ja uudestaan, ja lopulta pyytää tavaamaan kirjain kirjaimelta, kun ei voi tietää miten se kirjoitetaan.
Itsekin kyllä tykkään hieman erilaisista nimistä, lapseni ovat kuitenkin nimetty suomalaisilla nimillä, joskin vähän harvinaisemmilla. Ei kuitenkaan tarvitse olla tavaamassa =)
Lisäksi kauniistakin nimestä menee helposti hohto, jos sitä joutuu usein tavaamaan tai vääntämään suomalaisittain "töksäyttäen", semmoiseen muotoon miten se kirjoitetaan.
etta suomalaiset lausuu sen TELIILA :D
on/tulee olemaan kauniit nimet. Mitä sitten vaikka ovatkin hieman ulkomaalaisen kuuloiset. Eivät minusta kuitenkaan liian hienostelevia tai "prinsessamaisia". Delila, Dilaila, Delilah what ever on todella kaunis nimi. Minun tyttärellä vähän yksinkertaisempi versio Leila ;)
Tuo erään ehdottama Dalia, Daalia tai Dahlia on myös kyllä kaunis kukkaisnimi joka sopisi yhteen Lilian kanssa.
mutta nätti nimi olisi ihan oikeanakin nimenä
tota delila en ymmärrä..
en uskoisi, et kärsisi siis oliver, vaan pönkittäisi hänen ekoaan ;)