Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että toi on söpö toi mun 16 v poika:

Vierailija
04.09.2012 |

Silloin tällöin pyydän häntä käymään kaupassa pyörällä, jos jotain puuttuu (matkaa 4 km). Annan rahat ja sanon, mitä pitäisi ostaa.

Poika ostaa aina minulle samalla aina jonkun "lahjan" - siis minun rahoillani tietty. Tänään sain omenantuoksuisen Wunderbaumin - kuulemma veskiin, viime viikolla sain kertakäyttösadetakin.

Lisäksi hän on ostanut näillä kauppareissuillaan minulle "lahjaksi" mm: ruusukimpun, jonkun ihmeellisen vihannesten siivuttajan (käsikäyttöinen), suklaata, digitaalisen ulko/sisälämpömittarin, deodorantin, tusseja (?), hiuspinnejä, kaikkein hauskin lahja tähän mennessä on kyllä ollut yhden koon sukkahousut, ne oli tulipunaiset.

Äiskä täällä vain naureskelee, mitä mahtaa tulla lahjaksi jatkossa....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaksi poikaa tuo mulle "aaretteita" joka päivä ulkoota. Keräävät kaikkia lasitimantteja, koruja ja muita kimaltavia juttuja mitä löytävät. Kaupassa vaativat isän ostamaan äidille jotain kaunista kotiin vietäväksi ja sitten tuovatkin jotain söpöä, kuten kukkia tai kortin. Poikani piirtävät minulle sydämiä paperille päivittäin, tänään oli aamunkosteaan auton tuulilasiin kirjoitettu vanhimman poikani nimi

Vierailija
2/2 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaksi poikaa tuo mulle "aaretteita" joka päivä ulkoota. Keräävät kaikkia lasitimantteja, koruja ja muita kimaltavia juttuja mitä löytävät. Kaupassa vaativat isän ostamaan äidille jotain kaunista kotiin vietäväksi ja sitten tuovatkin jotain söpöä, kuten kukkia tai kortin. Poikani piirtävät minulle sydämiä paperille päivittäin, tänään oli aamunkosteaan auton tuulilasiin kirjoitettu vanhimman poikani nimi

vanhimman pojan nimi ja sydän äiti. Jännä nähdä jatkuuko äidin palvonta vielä teini-iässäkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla