Voi, nyt tuli kesätytölle ihana nimi! mielipiteitä? :)
Delila Ava Annalucia (Annalucia harkinnassa vielä, toisena vaihtoehtona Isabella)
on siis nimi heinäkuussa syntyvälle lapselle, kertokaa mielipiteenne :)
Ja sisaruksien nimiin yhteensopivuutta voi kommentoida kanssa;
Isosisko: Lilia Eva Aurora
Isoveli: Ville Leo Oliver
Delilaa odotellessa,
Ella
Kommentit (98)
se oltaisiin pakosti lausuttu ns. ''Delailah''
Delila yksinkertaisempi, ja tykkäisin enemmän että sanottaisiin ''Delaila'', mutta mies sanoo, että Delilana lausutaan tai sitten etunimeksi laitetaan meidän toinen vaihtoehto Daniela, ja mä haluan tytöstä Delilan.
Ella.
Mira - nähdään! :)
se oltaisiin pakosti lausuttu ns. ''Delailah''
Delila yksinkertaisempi, ja tykkäisin enemmän että sanottaisiin ''Delaila'', mutta mies sanoo, että Delilana lausutaan tai sitten etunimeksi laitetaan meidän toinen vaihtoehto Daniela, ja mä haluan tytöstä Delilan.
Ella.
Mira - nähdään! :)
liian hienosteleva ja vaikea ihmisten tajuta miten oikeasti kuuluu ääntää...Delila vai Dilailah! Mä olen aina in honnut näitä teennäisen hienostelevia Jessica Elisabeth Delila Angelica Möttönen...toivottavasti teillä on edes sopiva sukunimi sitten!
Tuon Delilan ääntäminen on minustakin turhan arvoituksellinen. Toki tutut sen pian oppivat, mutta vähän siitä tulee lapselle sellainen riesa, että joutuu ikänsä vakuuttelemaan ihmisille, että kyllä se äännetään ihan vain delila.
kuulostaa kummalliselta ääntää jonkun nimi noin..Delila...kas kun ei Dulala tai Dalula....
21-vuotiaana kylläkin saatiin eka lapsi.
Onhan se kaunis nimi,ei kieltämistä.
Ja Liliasta tuli heti mieleen sellainen hoikka ja pitkä vaaleahiuksinen sinisilmäinen tyttö hymyilevänä.Ihanan pirteä nimi sekin siis.
lilia on kaunis nimi
miten toi ville sopii kuvioon .(
eli ei todellakaan hyvät nimet...
LILIA
OLIVER
LINNEA
tai sit viola
mut delila... öööööööö
pelasta lapsesi ja laita
VIOLA
ei ole niin yleinen, kun linnea
lilia ja vivian ja ville trimmaa hyvin
Hoikka ja pikkuinen, ei siis mikään pitkä mutta vaaleat hiukset on :) Silmät ei kylläkään siniset vaan ruskeat :) Mutta iloinen on aina =)
Ella.
joissa ollaan sitä mieltä, että Delila-nimen pakollinen ääntämys olisi englanninkielinen. Miksi olisi? Ei se ole englanninkielinen nimi, uskokaa jo!
Aivan yhtä hyvin voisi väittää, että "en voi antaa lapselleni nimeksi Maria, koska ihmiset eivät tiedä, pitääkö se lausua "Maria", "Mariia" vai "Maraia".
Vai onko teidät todella aivopesty tuolla Delilah-biisillä?
lilia on kaunis nimi
miten toi ville sopii kuvioon .(eli ei todellakaan hyvät nimet...
LILIA
OLIVER
LINNEAtai sit viola
mut delila... öööööööö
pelasta lapsesi ja laita
VIOLA
jos taas Dilailah niin hienosteleva suomalaisen sukunimen kanssa epäsopiva.;ä en oikeesti tajua miksi lapsille pitää keksimällä keksiä omituisia ihan hatusta vetäistyjä nimiä jotka helposti sotketaan johonkin toiseen nimeen.
Mutta oot oikeassa, Vivian ois ihana!
(Meillä menis kyllä Vivannaksi ja kolmas nimi pitäisi sitten antaa Annalucian sijaan Isabellana...
Vivianna Ava Isabella... hmm)
Ella
lilia on kaunis nimi
LILIA
OLIVER
LINNEAtai sit viola
mut delila... öööööööö
pelasta lapsesi ja laita
VIOLA
saahan sitä ottaa toisenkin nimensä käytöön..
eli mikä mättää
ei ville voi olla ville, mikäli molemmat siskot on hienosto nimillä varustettuja ;)))
se on väääärin.
Yritetty saada vaikutelma erityisen hienosta porvarisperheestä...sori ap.
lilia on kaunis nimi
LILIA
OLIVER
LINNEAtai sit viola
mut delila... öööööööö
pelasta lapsesi ja laita
VIOLA
saahan sitä ottaa toisenkin nimensä käytöön..
eli mikä mättääei ville voi olla ville, mikäli molemmat siskot on hienosto nimillä varustettuja ;)))
se on väääärin.
Jotta sopisi nimellä rääkättyjen hienostosiskojensa kanssa yhteen ja kärsisi itsekin loppuelämänsä nimestään kuten Lilian ja Delila tekevät?
Ella
Mutta oot oikeassa, Vivian ois ihana!
(Meillä menis kyllä Vivannaksi ja kolmas nimi pitäisi sitten antaa Annalucian sijaan Isabellana...
Vivianna Ava Isabella... hmm)Ella
mä tykkään niin isabella nimestä .
ja myös annabella nimestä
vivian ava annabella
mitäs tykkäät ??
mä kyl tykkään eniten VIVIAN AVA ISABELLA
yhdistelmästä :)))))
Delila on ihan karmee.Stripparin nimi.Miksi kukaan tekee lapselleen jotain tollasta?