Uskotko, että Tom Cruise ja Katie Holmes koskaan todella saivat lasta?
Katselin juuri netistä niitä Katien odotuskuvia ja onhan ne osa TOSI outoja. Vatsa oli välillä isompi, välillä pieneni äkillisesti, napa vaihtoi paikkaa kesken ostosreissun ja ihan lopussa se oli tosi oudon näköinen ja silminnäkijät kuvaili, kuinka Katie ei liiku lainkaan niinkuin oikeasti viimeisillään oleva nainen.
Tähän sitten lisätään se fakta, että parin oltua ensin kiihkeästi julkisuuden perään suhteen alusta asti, itse vauvaa ei sen synnyttyä kukaan nähnyt kuukausiin! Ja mielestäni Suri ei muistuta todella kumpaakaan vanhempaansa.
Onko siis kyseessä huijaus, Suri on adoptoitu?
Kommentit (52)
mutta se loppui siihen, kun huomasin Suri Cruisen muistuttavan hyvin paljon isäänsä.
Onhan ne voineet käyttää myös sijaissynnyttäjää.
ehkä Tompankin, mutta mieheen on mun vähän vaikeampi yhdistää. Olisko Estelle adoptoitu? En oikein usko sitäkään.
Muuten aivan sairas pariskunta, mutta en usko lapsen adoptioon.
mutta kyllä Suri on minusta kuin ilmetty Katie.
ole ollut siitä juttua, että noi julkkikset käyttää sijaissynnyttäjiä? ja niillä on vaan feikkivatsa. siksi "palautuvat" entisiin mittoihin alta aikayksikön.
Mutta Tom tuskin on isä, minusta olisi kummallista jos on ensin 2 lapsetonta avioliittoa ( joista ainakin jälkimmäisessä sitten päädyttiin adoptioon mutta uudessa suhteessa äiti sai biologisen lapsen) ja sitten yhtäkkiä kolmas vaimo oli raskaana. Vähintään kummallista
Mut Katien munasolu tohon kyl on otettu. Niin samannäköinen on kuin äitinsä tuo Suri. Hassua sinänsä, että sijaissynnyttäjän käyttöä ei voi kertoa vaan pitää huijata jollain tekovatsalla.
Kyllä Katie Holmes on ihan takuulla Surin biologinen äiti. Surista löydän kyllä myös Tom Cruisen piirteitä.
sekä Katien että Tomin näköinen. Tomppa ei saanut biologista lasta aikaisempien vaimojensa kanssa, okei, mutta tämä lisääntymisbiologia on aikamoista sattumankauppaa, se on nähty moneen kertaan.
on äitinsä tyttö...isästä en menisi takuuseen.
seNicole useamman keskenmenon Tompan kanssa. Eihän sekään ole itse synnyttänyt kuin yhden lapsen ja sijainen teki toisen.
Siis tomin, että ihme jos ei ole sen biologinen lapsi.
http://1.bp.blogspot.com/_REeYAiWhOY4/TRI8BXfN8_I/AAAAAAAAAak/-a7oMUS-6…
http://www.picgifs.com/celebrities/t/tom-cruise/celebrities-tom-cruise-…
ja mulla on sentään -10 lasit päässä.
Surihan on niin molempien näköinen ettei mitn rajaa!
Adptoitu kuten Estellekin