Raskaana ja himoitsen haistella kynsilakanpoistoainetta!!
ja muita mm. pesunesteitä joissa alkoholia on, mistä tämä voi kertoa?
Vitamiinit tsekattu neuvolasta, hb ok. En voi olla haistelematta! Ikkunanpesuaineet ja desinfiointiaineet tuoksuu niin hyvältä.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:29"]
Ei jumalauta, ajattele vähän sitä vauvaasikin. Tiedätkö mitä on imppaaminen ja miten se vaikuttaa esimerkiksi aivosoluihin? Munkin teki mieli lonkeroa raskaana ollessani mutta jätinpä juomatta koska olen aikuinen ihminen enkä mikään mielihalujani seuraava aivoton robotti. Asetoni on helvetinmoista myrkkyä.
[/quote]
hmmm, itsehän kärsin niistä himoista mutta en todellakaan niitä aineita mene imppaamaan tai muutenkaan himojani toteuttamaan. kuten juomaan kynsilakanpoistoainetta ja syömään kontaktiliimaa. olen se jonka kämpässä oli se remppa ja kasasin hillittömän listan asioista mitkä tuoksuu hyvälle. sen sijaan tuollainen asiattomuus on hyvinkin aivotonta...
[/quote]
No justhan aloituksessasi mainitsit, ettet voi olla haistelematta. Että miten on, haisteletko vai et? Kynsilakoissa ja kynsilakanpoistoaineissa on liuottimia, ne liuottavat haistellessa aivosoluja, sekä sinun, että vauvasi jonka hermosto VASTA KEHITTYY.
Järki nyt päähän, voi saatana.
Mä rakastan kloriitin hajua. Domestoksella pesen vessan melkein joka päivä..
Tussit ja bensa haisee myös ah niin hyvälle. ;)
Ja yks hyvä haju kans on uimahalli.. kun menee sinne ja sen hajun tuntee ennenkuin tottuu siihen. :)
En tosin oo tällä hetkellä raskaana.. :P
En kyllä ruukaa niitä hirveesti tarkoituksella impata vaan aina kun käytän esim tussia niin pakko haistaa sitä.
En ole ketjun aloittaja, vaan kirjoitin kommentit 11, 14 ja 16. Luetun ymmärtäminen näillä palstoilla joskus näköjään hakusessa... T: Remppaaja
Apua, tätä siis on ollut muillakin! Minä aloin rakastaa käsidesin, bensan, viskin yms alkoholien ja liuottimien hajuja raskaana. Mietin että miksi keho niin tekee.
Mahtavaa kuulla että muillakin, mutta se selitys kiinnostaa nyt entistä enemmän.
vaihda zippobensaan, menee paremmin kuuppaan
Anemia aiheutti tuota, ah kynsilakan hajua, pesuaineita, perunakellarissa maan hajua, bensaa.
Samanlainen pakkomielle tuli telkkarista. Sen takia aina kysyn raskaana olevilta onko ne syöneet kynsilakkaa :D
Samoin mulla viime raskaudessa. Tosin jätin sen lähes tekemättä. Kynsiä lakkasin tiheään ja tea tree öljyä impoasin useinkin :D Terve lapsi tuli vaikka toisin pelkäsin. Multa oli myös tosi hyvän tuoksuista. Oli lähestulkoon narkkarimainen olo noista hajuista, vaikea vastustaa.
Ostin apteekista Snifferin eli nenäinhalaatiopuikon, löytyi flunssalääkkeiden seasta. Farmaseutti tarkisti, se on turvallinen raskaana olijoille. Puikon tuoksu on voimakas ja hillitsee kyllä haisteluhimoja, mutta ei ole läheskään yhtä tyydyttävä tai nautinnollinen mitä kemikaalit. Sillä nyt kuitenkin mennään, enään puolitoista kuukautta jäljellä... -_-