Haikaraa mä metsästän :(
Voi kamala, onko vauvakin kuollut?
http://syysmyrskynjuttutupa.blogspot.fi/2012/06/m-niin-kuin-matkalla-os…
:'(
Kommentit (57)
Miksi pitää nostaa tätä(kin) vanhaa ketjua, antakaa jo asian olla ja lopettakaa repostelu! >:(
onko totta että poikakin on kuollut?! :(
Minulla on vaitiolovelvollisuus. Toki osa asioista on ns. yleisiä. Mutta en voi vastata kaikkiin kysymyksiin. Mutta tästä voitte jo päätellä paljon että tiedän miten asiat menivät todellisuudessa. Mitään hoitovirheen epäilyäkään ei ole, joten mihinkään tutkimuksiin niiden osalta ei ole ryhdytty.
Prinsessan äiti aika selkein sanoin kertoo blogissaan, että asiaa edelleen tutkitaan..
[quote author="Vierailija" time="22.08.2012 klo 19:02"]
Selvästikään et tiedä,mistä oikeasti on kysymys tai haluat tahallisesti antaa väärää tietoa.Tutkinta on osittain kesken,mutta jo tässä vaiheessa ei ole epäilystäkään siitä,mikä johti kuolemaan.Ja hoidolla,tai pikemmin hoitamatta jättämisellä,on siinä suurin osuus.
[/quote]
Helpottaakohan sellainen omaisten surua oikeasti, että löytyy joku "syyllinen".
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.08.2012 klo 19:02"]
Selvästikään et tiedä,mistä oikeasti on kysymys tai haluat tahallisesti antaa väärää tietoa.Tutkinta on osittain kesken,mutta jo tässä vaiheessa ei ole epäilystäkään siitä,mikä johti kuolemaan.Ja hoidolla,tai pikemmin hoitamatta jättämisellä,on siinä suurin osuus.
[/quote]
Helpottaakohan sellainen omaisten surua oikeasti, että löytyy joku "syyllinen".
[/quote]
Kyllä varmasti jos ei voi tukeutua Jumalaan esim. ovat ateisteja.
Oliko tapauksessa loppujen lopuksi kyse hoitovirheestä?
Anteeksi asian penkominen, ketju vain osui nyt silmiini ja minulla on riskiraskaus meneillään, synnyttäminen tietenkin pyörii myös mielessä. Olen hyvin pahoillani kyseisen äidin ja lapsen kuolemasta :(
Siksi kun lööpit huusivat eilen juuri tätä asiaa. Juuri tämän blogistin kuolemaa. Omaiset haluavat tästä julkisen. Siksi.
Tosi outoa nostella tällaista ikivanhaa ketjua.
Tämän hetkinen tilanne on, että sairaalasta on porukkaa vastaamassa käräjillä syytteeseen mm. kuolemantuottamuksesta: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001180572.html
Hyvä että hoitovirhe ja sen tekijät huomaattiin ja joutuvat vastuuseen. Ihmeellinen tyyppi tässä ketjussa jo pitkään toitottanut ettei mitään virhettä ole tapahtunut. Liekö itse virheen tekijä. Onneksi sai nenilleen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt haluan tehdä lopun jo näille iän ikuisille spekulaatioille.
Ammattilaiset eli lääkärit ja hoitajat ovat tehneet kaiken aivan oikein ja toimineet moitteettomasti. Mitään hoitovirhettä ei tässä tapauksessa ole tehty!
Juu eipä nii. Mistä voit toitottaa noi varmasti kun ei oltu tutkittu koko asiaa vielä?Syytteessä ovat kaikki asianosaiset hoitovirheestä.
Niinpä niin! Ei virhettä ei. Tuomio tuli ja hyvä niin.
up