paras ammattikorkeakoulu sosiaalipuolella?
Eli siis harkitsen hakemista johonkin amk:hon. Missä on laadukkain/korkeatasoisin opetus?
Kommentit (9)
nykyisin kaiken maailman opistot joka on nykyisin metropolia.
Mä oon käyny sen ja tykkäsin kovasti. Monipuoliset opinnot (siis Sosionomi AMK). Seinäjoki on myös kiva kaupunki!
Hakijoita on valtavasti, sisään pääsee vain muutama onnekas.
Laurea tikkurila on saanut sosiaalialalta laatuluokituksen huiput. Opetus monipuolista ja kontakteja työelämään luodaan hyvin. Jokainen tuntemani sieltä valmistunut on työllistynyt suoraan omalle alalle, kun mm. metropolian sosionomit ovat joutuneet ensin lähäriduuneihin.
Laureassa opiskellaan suuntautumisvaihtoehdon mukaan mikä spesifioi työ- ja koulutuskokemusta, kun esimerkiksi metropoliassa ja diakissa rääpitään kaikkea sieltä täältä ja mihinkään ei osata erikoistua ja tietotaito kaikesta on suppeaa.
täällä myös. Olen ollut tyytyväinen. Etukäteen lbd-opintomalli ei houkuttanut, mutta se oikeastaan toimii ihan hyvin. Antaa mahdollisuuden aktiiviseen ja havainnoivaan oppimiseen aidoissa tilanteissa. Sillä tavoin saa helposti kerättyä tiettyjä yleisiä opintopisteitä. Itse pystyy tosi paljon vaikuttamaan oppimiseensa. Ainakin Laureassa joustetaan hyvin ja pystyy valikoimaan itseään kiinnostavia opintoja myös muista toimipisteistä.
Tietenkin vähän vaikea verrata, kun ei ole muissa kouluissa opiskellut. Mutta kukapa olisi kaikkia kokeillut?
Diak pärjäsi jossain vertailussa hyvin, ja siellä on ainakin eniten tohtoriksi väitelleitä opettajina.