Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö töissä olla sukat?

Vierailija
29.06.2012 |

Tai siis onko teillä sääntöä että asiakaspalvelussa pitää käyttää sukkia? Haittaako sua jos näkisit mun varpaat?

Mä sain palaverissa tänään kulla kahdeksan vuoden jälkeen että kesällä saa käyttää capreja mutta ei mitään rantameininkiä, crocseja tms. vaan tavalliset työkengät ja sukat olla pitää. Mietin vaan että olenko todella ainoa moukka joka kulkee kesällä paljain varpain? Mun varpaat on vielä nätit, siistit ja silsattomat, suorat ja känsättömät.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuita sukkahousuja tai nilkkasukkia tulee meidän käyttää. Jos on umpikengät, ei lie sukilla niin väliä, mutta sandaalimalli vaatii kyllä sukat. Ei olla rannalla kun töissä!

Vierailija
2/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ruokakaupoilla keikkalainen ja on EHDOTON sukkapakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis oli mulla kengät tullessa, varvastossut.

Talvella olen monesti villasukissa.

Olen töissä mainostoimistossa. No joo, on mulla aina työpisteellä siistit kengät jos pölähtää asiakas.

Vierailija
4/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkin käytäviä. Läps läps.

Tai siis oli mulla kengät tullessa, varvastossut.

Talvella olen monesti villasukissa.

Olen töissä mainostoimistossa. No joo, on mulla aina työpisteellä siistit kengät jos pölähtää asiakas.

Vierailija
5/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä sairaalassa enkä kesällä pidä sukkia. meillä osa pitää ja osa ei, koskaan kukaan ei ole asiaan puuttunut.

Vierailija
6/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä sairaalassa enkä kesällä pidä sukkia. meillä osa pitää ja osa ei, koskaan kukaan ei ole asiaan puuttunut.

Kyllä meille jo opiskeluaikana sanottiin että työasuun kuuluvat sukat. Täällä ei ilman sukkia tepastele yksikään sairaanhoitaja, lääkäri tai laitosapulainen.

Vierailija
7/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukattomuuteen kun yhdistää cameltoe legginsit ja roikkuvat pakarat. Asiakkaan traumat ovat varmat.

Vierailija
8/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myyjällä ei ole sukkia tai pankkineidillä, eihän niitä varpaita näy.

Ruokakaupoissa minusta on niin kylmäkin että eikö sielä jo sen takia pidetä sukkia.

Keittiössä ja hoitotyössä, sukat on oltava, molemmissa olen ollut ja kyllä aika pitkään katson jos jollakin ei sukkia ole.

Minua ainakin ällöttäisi jos paljaalle varpaalle saisin jotain ruokaa tai sitä ihteään, eihän sukka paljon suojaa mutta kivempi se on vaihtaa ja pestä jalka kuin kaapia kakat varpaalta.

Vierailija
9/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laitan ruokaa, ja asiakkaat näkevät mut ihan koko ajan :) Teoriassahan pitäisi olla umpikengät, mutta itse tykkään urheilusandaaleista. Silloin, kun töissä on lämmintä liki 40 astetta, niin ihan takuulla olen ilman sukkia! Montaa päiväähän vuodessa noin ei ole, ja ei kyllä kukaan ole mitään maininnut. Tykkään punaisesta kynsilakasta varpaissa ;)

missä esimiehet eivät puutu tuollaiseen! Keittiöhygienian perusteita on, että AINA on sukat jalassa ja umpinaiset kengät. Pidät varmaan myös sormuksia kädessä ja koruja ranteessa?

Kunpa tietäisin missä olet töissä niin pistäisin terveystarkastajan paikalle!

Vierailija
10/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ällöttäisi jos paljaalle varpaalle saisin jotain ruokaa tai sitä ihteään, eihän sukka paljon suojaa mutta kivempi se on vaihtaa ja pestä jalka kuin kaapia kakat varpaalta.

kaikki työ, edes hoitotyö, ole samanlaista. aika ihme pitäsi tapahtua, että saisin kakat varpailleni. ihmettelisin kovasti, jos niin tapahtuisi.

Vierailija
11/20 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa pari kesää sitten olin töissä kun terveystarkasta tuli yllärikäynnille, mutta eipä se mitään mun varpaista maininnut.

itse laitan ruokaa, ja asiakkaat näkevät mut ihan koko ajan :) Teoriassahan pitäisi olla umpikengät, mutta itse tykkään urheilusandaaleista. Silloin, kun töissä on lämmintä liki 40 astetta, niin ihan takuulla olen ilman sukkia! Montaa päiväähän vuodessa noin ei ole, ja ei kyllä kukaan ole mitään maininnut. Tykkään punaisesta kynsilakasta varpaissa ;)

missä esimiehet eivät puutu tuollaiseen! Keittiöhygienian perusteita on, että AINA on sukat jalassa ja umpinaiset kengät. Pidät varmaan myös sormuksia kädessä ja koruja ranteessa? Kunpa tietäisin missä olet töissä niin pistäisin terveystarkastajan paikalle!

Vierailija
12/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollet ole rannalla tai uimahallissa töissä

Vierailija
14/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisissa on tiukat säännöt, toisissa ei.

Vierailija
15/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tässä eniten ihmetyttää mua se että miksi nyt nostetaan mun varpaat esille? Palaverissä vielä, jossa sanottiin kaikille nuo säännöt, mutta mä olen ainoa joka on sukitta kesäisin. Ja aina olen ollut.

ap

Vierailija
16/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä kuuluu olla umpinaiset kengät. Ja jos käyttää hametta, niin sukkahousut jalkaan.

Vierailija
17/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta töissä pitää olla sukat. Erityisesti ravintola-alalla ja hoitotyössä.

Itseänikin harmittaa kun en voi käyttää "toimistohommissa" ihania sandaalejani.

Vierailija
18/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luo kovin siistiä kuvaa sinusta.

Ja turha urputtaa,jos työpaikallasi on noin niin sitten on.

Vierailija
19/20 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempänä sopivampia vastauksia ap:lle, mutta huomautan, että elintarvikehuoneistoissa PITÄÄ olla sukat. Eli elintarvikkeita myytävät kaupat kuuluvat tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi