Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on ikäraja näihin lapsettomiin häihin?

Vierailija
29.06.2012 |

Pitääkö olla täysi-ikäinen, eli lasketaanko 16-17-vuotiaatkin vielä lapsiksi ja ette heitä kutsu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä meni sitten niihin häihin vain mies - minä, vauva, 4v ja 7v jäätiin kotiin. Mutta mutta, miehen veli oli kuitenkin ollut siellä häissä koko perheensä voimalla. Heillä lapset 18v, 16v ja 12v. Eli häihin todellisuudessa ei haluttu PIKKUlapsia, mikä käytännössä tarkoitti meidän lapsia, koska muilla ei ole alle 10-vuotiaita. Höh.

Vierailija
2/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä meni sitten niihin häihin vain mies - minä, vauva, 4v ja 7v jäätiin kotiin. Mutta mutta, miehen veli oli kuitenkin ollut siellä häissä koko perheensä voimalla. Heillä lapset 18v, 16v ja 12v. Eli häihin todellisuudessa ei haluttu PIKKUlapsia, mikä käytännössä tarkoitti meidän lapsia, koska muilla ei ole alle 10-vuotiaita. Höh.

Just tätä mä tarkotin, että onko ne lapsettomat häät kielletty vain ihan pieniltä lapsilta, vai myös vähän isommilta, just tollasilta yli 10-vuotiailta? Missä se raja menee?

Ei tietenkään ole mitään yleistä linjaa, mutta lapsettomien häiden pitäjät voisivat kertoa miten itse ajattelivat asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikäraja on 18v.

Toisin sanoen, meillä esikoinen voisi tulla lapsettomiin häihin (täytti juuri 18v), mutta kuopus ei olisi tervetullut (16v.).

Käytännössä tarkoittaisi sitä, että menisimme miehen kanssa kahdestaan.

Vierailija
4/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että lapsettomat häät tarkoittaa, että kutsuttuna on vain perheen vanhemmat. Eli minusta kutsu ei silloin koske sen paremmin vauvoja kuin perheen täysi-ikäisiäkään, jos heitä ei ole kutsussa erikseen mainittu.

Vierailija
5/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häät on tarkoitettu aikuisille ja isommille lapsille, jotka osaavat olla huomaamattomia. Ja sitten se tilinumeronne perään, että saatte prinsessahäänne maksettua :DD

Vierailija
6/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuiset voivat juoda alkomaholia. Siksi ikäraja on 18v.

Vierailija
7/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juntit saa vetää päänsä täyteen.