Voi sanokaa nyt mistä saan tyylikkäät kiitoskortit tilattua? Ov.
Hääkuvat on koneella, mutta kuvaaja oli niin KAMALA etten halua hänen kauttaan niitä tilata.
Tarvin noin 30 kiitoskorttia, vanhemmille muutamat isommat kuvat ja itselle kans noita isompia kuvia joihinkin kunnon kehyksiin.
Kommentit (22)
Pystytkö pistää linkin sinne?
Iphotosta en löytänyt.
Kiitos!
en ole uusi av:lla, en vain tajua tuota logiikkaa.
Pystytkö pistää linkin sinne?
Iphotosta en löytänyt.
Kiitos!
Jostain sieltä alaosan ikoneista muistaakseni. En pääse tarkistamaan kun palstailen tabletilla.
saa silkinhohtoisen kartongin ja eri malleja valittavissa. Ja hinta tosi edullinen.
otsikkoon jos on viesti jos otsikossa lukee ev niin ei ole viestiä eli on vain se otsikossa esitetty asia. Näin ei tarvitse välttämättä avata koko aloitusta jos kokee ettei asia koske itseään.
APn ongelmaan. Onko sulla oikeus käyttää noita kuvia? Onko sulla valittu hääkuva kiitoskorttiin ja hääkuvaan. Minkälaisen kortin haluat? Kyllä sieltä ifiltä löytyy ihan hyviä ja sieltä noi suurennoksetkin saa kätevästi.
Ai että olen maksanut itseni kipeeksi paskasta kuvaajasta, saanut kuvat häneltä ja onko mulla oikeus käyttää omia hääkuviani?? REPS JA LOL!!!
Sehän tästä "palvelusta" nyt puuttuis että otetaan kuvat ja ei oo oikeutta käyttää niitä :D
Onko sulla oikeus käyttää noita kuvia?
Yksi av:n tekijänoikeusspesialisteista iski. :D
kysyä paljon maksoit kuvaajalle? samoja keikkoja tekevä ja tyytyväisiä asiakkaita omaava. Kerroitko kuvaajalle että olit pettynyt hänen työhönsä?
Kutsut ja kiitoskortit oli tosi ihania, ja tuolla on paljon vaihtoehtoja.
ja kerron usealle muullekin jos palvelu ei parane!! Mutta ilmeisesti joillekin erityisesti nuorille tai aloitteville yrittäjille on epäselvää, että asiakas on aina oikeassa. En oikein usko, että tuollainen liiketoiminta pitkälle kantaa. Esimerkkinä että kkun keikka otetaan vastaan, kuvaaja vastasi minuuteissa yhteydenottoihin, nyt kun kuvat pitäisi toimittaa, tuntuu et on kuin kadonnut maan alle tai ei vastaa yhtään mitään. Hyvää asiakaspalvelua - ei todellakaan minusta!
Kyllä, olen pettynyt. Sekä laatuun että palveluun. Lasku ja rahat mielessä aivan ilmiselvästi. Kun rahat on saatu, loppuu palvelu. Toki itse tein sen virheen, että maksoin tuotteen ennen sen lopullista valmistumista.
No, tietää ettei tutuille suosittele :)
Mitään seuraamuksia sulle ei siitä tule, se ei ole laitonta tai kiellettyä.
2
Kyselin vain mistä saisi kivat kortit. Yritän unohtaa tämän episodin, mutta tuo mitä yllä kirjoitin on totta. Ensin vastataan hanakasti ja ollaan niin kiinnostuneita. Kun homma tehty, ollaan niin vaikeana eikä toimiteta tuotetta. Itse mokasin kun maksoin liian aikaisin. Jos kuvaaja vaikuttaa vähänkin huithapelilta tai välinpitämättömältä alussa, niin ei kannata ottaa! Kyllä oli pettymys meille!
olen myös kiinnostunut miksi kuvat olivat epäonnistuneita? epätarkkoja, liian pimeitä/tummia, liian vähän kuvia... mitä?
voisinko auttaa kuvankäsittelyllä kuvissa? photarilla saa ihmeitä aikaan? itse olen vaihtanut hääkuviin sulhasen ja morsiamen pään toisista kuivista...
laitatko mulle sähköpostia jos laitan osoitteen?
Olen kuitenkin itsekin hyvä ja kokenut kuvaaja. Olen käsitellyt nuo otokset itse uudestaan ja sieltä 400 kuvan joukosta löytyi vain noin viisi hyvää. Uskomatonta...
Yritän tosiaan unohtaa tämän ja muistaa aina omassakin toiminnassa, että hyvä palvelu kantaa, asiakas on aina oikeassa, toimi aina kuten itsekin haluaisit että sinua kohtaan toimitaan.... Ylimielisyys tai välinpitämättömyys ei tosiaan pitkälle kanna missään työssä.
T. ap
noin 1400 euroa!
Aivan s**ahinta kuvien tasoon ja palveluun nähden.
Sulla on netti nenän edessä ja liuta vastauksia tässä ketjussa. Lisäksi voit painella paikalliseen valokuvausliikkeeseen. What is your problem?
selittää jo paljon jos olet itse kuvaaja :) silloin on kyllä tosi vaikea olla tyytyväinen toisen työhön... ja uskon kyllä että kuvat ovat huonoja...
Miten sä oikein päädyit tohon kuvaajaan?
Häiden kuvaus on kyllä yks maailman vaikeimmista tehtävistä niitä kun ei voi lavastaa uudestaan ja kuvat on saatava silloin kun tapahtuma on käsillä. Itelläni on aina 3kameraa mukana häissä ja sitten vielä toivottavasti joku assari joka saa otettua kuvia toisesta kohtaa...
Olen kyllä kuvannut muutaman kerran asiakkaalle joka ei ole ollut tyytyväinen mun mielestä hyviin kuviin ja se on hankalaa. Siis jos olen mielestäni onnistunut hyvin mutta asiakas ei vain ole tyytyväinen...
Sitten on kuvauskeikat joissa asiakkaan kanssa ei ollenkaan synkkaa, mutta päästään tyydyttävään lopputulokseen.
Ja kolmantena ihanat asiakkaan jotka ovat todella tyytyväisiä kuviin ja kiittelevät ja tilaavat kuvia paljon...
Ihmetyttää vaan että jos olet itsekin kuvaaja niin miksi olet haksahtanut huonoon kuvaajaan?
Aivan s**ahinta
Sikahinta? Eihän sika ole mikään kirosana.
Mutta nämä ovat makuasioita