Tyydytätkö miehes käsin jos et jaksa antaa ?
Kommentit (39)
Tai otan suihin. Kiva antaa toiselle nautintoa.
Ei laukea kuin yhdynnässä. :( Ei suuhun eikä käsin.
Muulloin jaksan antaa muutakin kuin käsipeliä ;)
Pumpattava Lolita, jonka mies sai varpajaislahjaksi kavereiltaan.
yleensä innostun itsekin, joskus mies käy koneella katsomassa elokuvia ja hoitelee itsensä. Pyrimme vaihteluun, eikä ole mitään kiveen lyötyä tapaa hoitaa näitä pisniksiä. Seksiä on keskimäärin 3 - 6 kertaa viikossa, yksi lapsi ja ikää 40 +
Kerran meidän suhteen aikana olen suullani tehnyt niin. Ja kerran on vissiin mies ruikkinu mun päälleni. Mun mies ei halua mun hoitelevan sitä muuta kun nussimalla. Tylsä mies!
Aina mies ei haluaisi, pelkää, että siitä on minulle vaivaa :D Kuitenkin tykkään itsekin tehdä hänelle hyvää.
Mutta joku muovinukke miehen alla minun sängyssäni-ei kiitos!!
jos ei ole mennyt kiireiden takia liian myöhään.
Kai nyt iso mies osaa itestään huolehtia. En minäkään ole ketään nurkumassa runkkaamaan puolestani!
Viime Anna-lehdessä muuten joku naisasiantuntija sanoi, että vaimon pitäisi antaa miehelle oliko se nyt kerran viikossa.
Perustelu: seksi kestää keskimäärin noin 6 minuuttia eli siis saman verran kuin jonotus kaupan kassalla, eikä naisen tarvitse tehdä muuta kuin laittaa liukuvoidetta ja maata.
Olen kyllä tuosta eri mieltä Anna-lehden naisasiantuntijan kanssa. Meillä ei seksi varmaan juuri koskaan ole kestänyt noin vähän aikaa. Ja mitä siitä tulisi, jos nainen oikeasti siinä vain makaisi liikkumattomana kuin vainaja.
Kai nyt iso mies osaa itestään huolehtia. En minäkään ole ketään nurkumassa runkkaamaan puolestani!
Höpsö!
Höpsö!
eikä edes ajatella, että noin pitäisi tehdä. Miksi ihmeessä? Ei mitään mieltä. Ja suhde on kyllä hyvä vaikken suostu mikään runkkausautomaatti olemaan ja osaan pitää ihan itse huolen itsestäni.
usein vielä liukkaria laitan käsiin.
usein vielä liukkaria laitan käsiin.
Meillä se menee niin että tyydytän itseni käsin jos mies ei jaksa antaa. Toisinpäin ei käy koskaan.
mutta 1.raskauden aikana meillä oli "seksikielto" keskenmenoriskin takia niin silloin pidin kyllä miehestä "hyvää huolta" ;) Itse en voinut edes nähdä seksiunia kun alkoi orgasmin takia heti veri lentää :( Onneksi pystyin henkisesti olemaan täysin haluton kun päätin niin...esim heräsin heti jos aloin nähdä seksiunta...vauva oli tärkein!
Tai et halua antaa tai on vuotoaika ym. ?
kun et alkaa kätensä kipeyttään???
eli hetken vaan makaat ja se on siinä..
joskus. mutta toisaalta en ehkä jaksa sitäkään jos olen väsynyt antamiseenkin. jos jaksan käsipeliä, niin jaksan kyllä muutakin.