Neitsyys meni vasta...
22-vuotiaana! Olenko harvinainen, kun näin kauan odotin?
Kommentit (8)
Monet odottaa pidempäänkin, ei ihmeellistä, tosin tuntuu että nykyään lapsetkin jo tekee sitä. Iteltä memi 15-v, eikä kaduta..
Voi olla että ei ole edes kovin harvinaista. Monetkaan ei puhu asiasta, ja vaikka puhuisikin, kaikki ei ole totta. Esim. joillain lukioikäisillä on tapana kehuskella seksijutuilla mutta harva sen ikänen on sitä edes harrastanut. Muuten mun yks 26v kaveri on neitsyt. Se kai alkaa olla jo harvinaista.
Kyllä kuule 17 -vuotiaista jo melkein puolet on harrastaneet seksiä! Muistan tämän omilta lukioajoiltani jo (kuusi vuotta sitten kun olin ekalla), ja tämä meille silloin seksivalistustunneilla kerrottiin. Yhtään en ihmettelisi vaikka luku jo nyt olisi paljonkin isompi.
Itse olin 16 -vuotias, kun menetin neitsyyteni. Mielestäni ihan " normaali-ikäinen" :) Hyvä kokemus, odotin sopivaa poikakaveria, rakastumista ja suhteen " vakiintumista" , ei ollut hetken mielijohde.
Mullakin muuten on jo 22 -vuotiaana kaksi pientä lasta :) Tuntuisi tosi hurjalta olla tässä iässä neitsyt, kun nyt on kuitenkin jo kuusi vuotta harrastanut säännöllisesti seksiä monta kertaa viikossa saman miehen kanssa ;))
Aikaisemmin ei ilmeisesti ollut tullut oikeaa kohdalle, koska olin jo yrittänyt monta kertaa, mutta aina jotenkin jännitin liikaa. Nykyisen aviomieheni kanssa sitten vihdoin onnistui :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:19"]Up
[/quote] no mitäs täs ny on upittamista? Neitsyys meni ni meni.
Niin meitä on moneen junaan..