Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin vihkisormuksen mutta en tiedä onko meillä rahaa siihen? :(

Vierailija
28.06.2012 |

Ollaan menossa ensi kuussa naimisiin, hääkulut on niin pienet kuin olla vaan voi kun käydään kahden todistajan kanssa maistraatissa.

Haluaisin silti sormuksen, ihan vaan vaikka muistoksi tuosta päivästä, ja mies sellaisen lupasi minulle ostaa :) Budjetti ois se 200 max, mutta ihana mieheni tuostakin sanoi että ei kai se nyt haittaa jos vähän yli menee...

Meidän kihlat oli yht. 500 mutta oltiin silloin molemmat töissä... Mun osrmus on timanttileikattu kultainen ja miehellä normaali sileäpintainen kultasormus.

Joku "juttu" siinä mun vihkisormuksessa sais olla, vaikka ihan pikkiriikkinen timantti tai kuvio tms. Millaista sormusta noin pienellä rahalla voi saada? Mun kynnys lähteä kultaliikkeeseen tolla budjetilla on tosi iso. :/ Vaikka tiedän että pakkohan sinne on mennä jossain vaiheessa katsomaan mitä on tarjolla...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomassa panttilainaamot.Sieltä voit saada upean sormuksen.

Vierailija
2/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista ostaa nyt edullinen ja vaihtaa se myöhemmin hienompaan? Onkohan sellaisia sormuksia olemassa, joihin voisi vaihtaa kiven myöhemmin, eli nyt olisi joku halpiskivi, ja se vaihdetaan myöhemmin timanttiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummoni kihlasormuksesta + vanhasta rippilahjaksi saamastani kultakorusta. Siihen tuli pienen pieni timantti. Ton sormuksen juju on siis siinä, että sillä on paljon tunnearvoa ja siihen liittyy tarina. Ei maksanut paljoa.

Kannattaa siis kurkistaa korurasiaan ja miettiä saisko niistä aikaiseksi sormuksen. Sitten vaan kultasepälle kyselemään hintoja ja ideoita.

Vierailija
4/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei halua juuri jotain tietyn tyyppistä.

Noita ihan perusrinkuloita saa noin 150 eurolla (omalla miehellä moinen). Itselläni hopeinen, jossa on kolme pientä timanttia (maksoi muistaakseni 40e).

Vierailija
5/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "huonolaatuiset" timantit kalliita ole! Huonolaatuisuutta ei siis oikeastaan (ainakaan maallikko) paljaalla silmällä näe, joten ei ole mitään pakkoa ottaa laadukkainta mahdollista.

Vierailija
6/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pientä timanttia joiden ympärillä kaiverrettu tähden sakarat. Kaiverrus lisäksi,hinta silloin alle 200e. Ei tevi olla virallinen vihkisormus. Lähdin tuolloin kauppaan heti kun olin mainoksesta tuon sormuksen huomannut. Käy liikkeissä katsomassa alle 200e:n sormuksia ja ota se ninkä koet omaksesi.