Aika inhottavaa mitä ne miehet tekevät minun tyttärelle
Ne miehet kävivät minunkin luona kun minä olin jotain 5-8 vuotias. Monta kertaa ne kävivät. Joka kerran ne sitoivat minut jaloista roikkumaan pää alaspäin sellaista kepistä, että ne pystyivät laittamaan mulkun minun pilluun ja sitten ne nussivat minua. Nyt ne samat miehet käyvät minun 1-vuotiaan tyttärenkin luona, sitovat hänetkin sellaiseen keppiin roikkumaan pää alaspäin ja laittavat hänellekin mulkkua pilluun. Se oli kamalaa kun ne miehet kävivät nussimassa minua koska se sattui hirveästi mutta melkein pahempaa on se että ne nussivat minun tytärtänikin koska hän on vielä niin pieni että häntä sattuu varmasti paljon enemmän kuin minua sattui koska hän on vielä pienempi kuin minä olin silloin kun minä olin lapsi.
Kommentit (26)
täällä on päästy otsikoihin ennenkin ja mitättömämmilläkin aiheilla.
NYT NÄÄ PEDARIT KURIIN, pidetäänki oikeen kunnolla hauskaa ku on alkuun päästy, vieläkö naurattaa ap?
laskiko stondis?
että tsekkaavat näitä arkisin klo 8-16 välillä.
Paha palkkansa saa, AP.
tai kovaa vauhtia ainakin kasvamassa sellaiseksi jos kyseessä on joku raakile vasta. Sillä ei kukaan normaali nuorikaan poika tai tyttö kirjoittele tällaista tekstiä minnekään. Pitäisi tutkituttaa pää kyseiseltä ihmiseltä!
onko tämä totta vai ei?? Lähestyn heti poliisia jos vahvistat tämän todeksi!
Ettekö te nyt leikkiä ymmärrä??? T: Ap *nauraa*
Anteeksi nyt vain ap, mutta jos kirjoitat VAUVA-lehden palstalle,jossa suurin osa vastaajista lienee äitejä, vauvan kiduttamisesta ja raiskaamisesta siinä sävyssä että haluat lapsellesi apua, muttet itse pedofiilin uhrina tai mistä tahansa syystä sitä uskalla lapsellesi hakea.. Niin miten kuvittelet ihmisten reagoivan?
Sen nyt vielä jotenkin voin "ymmärtää", että mammat ajankulukseen provoaa täällä joskus tyyliin "naapurin pirkon stringit löytyi mieheni salkusta, auttakaa mitä teen", mutta tämä aloituksesi oli jotain niin sairasta, että mulle nousi oksennus kurkkuun lukiessa :'(
t. eräs 1-vuotiaan tytön äiti
onko tämä totta vai ei?? Lähestyn heti poliisia jos vahvistat tämän todeksi!
Ettekö te nyt leikkiä ymmärrä??? T: Ap *nauraa*
Anteeksi nyt vain ap, mutta jos kirjoitat VAUVA-lehden palstalle,jossa suurin osa vastaajista lienee äitejä, vauvan kiduttamisesta ja raiskaamisesta siinä sävyssä että haluat lapsellesi apua, muttet itse pedofiilin uhrina tai mistä tahansa syystä sitä uskalla lapsellesi hakea.. Niin miten kuvittelet ihmisten reagoivan?
Sen nyt vielä jotenkin voin "ymmärtää", että mammat ajankulukseen provoaa täällä joskus tyyliin "naapurin pirkon stringit löytyi mieheni salkusta, auttakaa mitä teen", mutta tämä aloituksesi oli jotain niin sairasta, että mulle nousi oksennus kurkkuun lukiessa :'(
t. eräs 1-vuotiaan tytön äiti
niin Ap on mitä ilmeisimmin pedofiili itse. Muuten ei kirjoittelisi täällä lapsenraiskaamisesta. Onneksi poliisille ilmoitettu. Sori vaan AP, mutta tällaista "leikkiä" ei kukaan ymmärrä. IDIOOTTI! Nalkkiin jäit, onneksi.