Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, mitä ootte mieltä?

Vierailija
28.06.2012 |

- oon harrastanut seksiä naimisissa olevan miehen kanssa mm. parvekkeella ja autossa, antanut sen panna kakkoseen

- oon sekstaillut biljardipöydällä, järven rannalla, järvessä, auton konepellillä, ravintolan vessassa, hotellin takapihalla

- oon nussinut ensin yhtä miestä ja hetken päästä samassa paikassa (suihkussa) sen serkkua

- oon harrastanut seksiä niin, että samassa sängyssä on yrittänyt nukkua toinen pariskunta

- oon harrastanut kolmenkimppaa

- oon ollut 69:ssä niin että vieressä on istunut nojatuolissa toinen mies ja katsellut toimitusta

- oon runkannut naimisissa olevaa työkaveria

ja antanut nuolla mun rintoja

- oon suudellut oman opettajani kanssa

- panin mun entistä miesystävää neljä kertaa yhden päivän aikana niin ettei se tehnyt muuta ku makasi selällään sängyllä krapulassa (ei varmaan ihmekään että se sanoi mua nymfomaaniksi)

- oon katsonut yhden lännenelokuvan niin että joka mainostauolla nain ja sain miehen laukeamaan

- otan suihin ja nielen aina

Oon pitkä ja hoikka, pitkät hiukset, kaunis.

Inhottaako nämä jutut vai tekeekö mieli?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI olen kokenut jos jonkin moista ja haluaisin lisää aina vaan!! rrakastan rakastelua ja sitä jännitystä jäädä ehkä kiiinni? olen perheenisä suht nuori komia ja puhdas paa viestiä jos haluat salaista kesäseuraa, et pety!!! oletan että olet huumorintajuinen ja ehkä ns aina valmis kokemaan jotain säväreitä ja olet puhdas kaunis ihminen-

Vierailija
2/31 |
13.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- oon harrastanut seksiä naimisissa olevan miehen kanssa mm. parvekkeella ja autossa, antanut sen panna kakkoseen

- oon sekstaillut biljardipöydällä, järven rannalla, järvessä, auton konepellillä, ravintolan vessassa, hotellin takapihalla

- oon nussinut ensin yhtä miestä ja hetken päästä samassa paikassa (suihkussa) sen serkkua

- oon harrastanut seksiä niin, että samassa sängyssä on yrittänyt nukkua toinen pariskunta

- oon harrastanut kolmenkimppaa

- oon ollut 69:ssä niin että vieressä on istunut nojatuolissa toinen mies ja katsellut toimitusta

- oon runkannut naimisissa olevaa työkaveria

ja antanut nuolla mun rintoja

- oon suudellut oman opettajani kanssa

- panin mun entistä miesystävää neljä kertaa yhden päivän aikana niin ettei se tehnyt muuta ku makasi selällään sängyllä krapulassa (ei varmaan ihmekään että se sanoi mua nymfomaaniksi)

- oon katsonut yhden lännenelokuvan niin että joka mainostauolla nain ja sain miehen laukeamaan

- otan suihin ja nielen aina

Oon pitkä ja hoikka, pitkät hiukset, kaunis.

Inhottaako nämä jutut vai tekeekö mieli?

Valitettavasti en koske miehiin jotka esittävät naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: M40

Vierailija
4/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

INHOTTAA. En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Olet h.. no en viitsi sanoa, tiedät itsekin.

Vierailija
5/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

INHOTTAA. En koskisi sinuun pitkällä tikullakaan. Olet h.. no en viitsi sanoa, tiedät itsekin.

Vierailija
6/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nainen vai mies?

Vierailija
7/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et siis sinä, vaan nuo jutut. En ole erityisen seksuaalinen ihminen.

Vierailija
8/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä aika ällöttävä, mutta silti haluttava.

Noissa eripaikoissa ym. ei oo mitään vikaa, mutta tollanen että oot antanut jonkun tulla jälkiliukkaille ja sitte että muita on ollu vieressä kun oot pannu niin on tosi karseeta.

Sinänsä kiihottavaa, panisin kyllä sua, mutta en alkaisi vakavaan suhteeseen.

Et kelpaa siis muuta kuin huoraks ja yksinäiseksi.

Vierailija
9/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi pitkällä tikullakaan, hyi helvetti :(

t.mies

Vierailija
10/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu ettet oo mies.

Vierailija
11/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi kulu jos siellä soutaa ....

pillu kuluu.

Vierailija
12/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä mainita että oon ollut viimeiset 10 vuotta vain yhden miehen kanssa.

ap

Vierailija
13/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nussia sinua, mutta mihinkään vakavaan suhteeseen ei todellakaan. Eiköhän Suomesta vielä löydy vähemmän huoria naisia eli kun ei ole pakko sun kanssa olla niin en ole. Nussia voisin molempiin reikkin kyllä ja heittää lastit naamalle, mutta that's it.

Vierailija
14/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet mieleltäsi vielä niin lapsi, että mulla ei ota eteen.

t. Äijä.

Vierailija
15/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vieläkään sanonut, että olisi nainen.

Vierailija
16/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin nussia sinua, mutta mihinkään vakavaan suhteeseen ei todellakaan. Eiköhän Suomesta vielä löydy vähemmän huoria naisia eli kun ei ole pakko sun kanssa olla niin en ole. Nussia voisin molempiin reikkin kyllä ja heittää lastit naamalle, mutta that's it.

Vierailija
17/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oon nainen.

ap

Vierailija
18/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan reipas tyttö muuten.

Vierailija
19/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi jutut sulle ap jotain meriittejä? Etkö pidä sitä vähän kummallisena, millainen lapsuus ja muu historia sulla on?

Vierailija
20/31 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herättää miehissä pelkoa, joka täälläkin näkyy lähes sadistisena halveeraamisena ja aggressiivisuutena.

EIpä silti, itse naisena koin epämääräisen ahdistavaksi tämän seksuaalisen rehentelyaloituksen. Järjellä ajateltuna kai ei ole mitään vikaa seksuaalisessa aktiivisuudessa, mutta jotenkin ei toimi esittää asiaa tällä tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi