Miehet, mitä ootte mieltä?
- oon harrastanut seksiä naimisissa olevan miehen kanssa mm. parvekkeella ja autossa, antanut sen panna kakkoseen
- oon sekstaillut biljardipöydällä, järven rannalla, järvessä, auton konepellillä, ravintolan vessassa, hotellin takapihalla
- oon nussinut ensin yhtä miestä ja hetken päästä samassa paikassa (suihkussa) sen serkkua
- oon harrastanut seksiä niin, että samassa sängyssä on yrittänyt nukkua toinen pariskunta
- oon harrastanut kolmenkimppaa
- oon ollut 69:ssä niin että vieressä on istunut nojatuolissa toinen mies ja katsellut toimitusta
- oon runkannut naimisissa olevaa työkaveria
ja antanut nuolla mun rintoja
- oon suudellut oman opettajani kanssa
- panin mun entistä miesystävää neljä kertaa yhden päivän aikana niin ettei se tehnyt muuta ku makasi selällään sängyllä krapulassa (ei varmaan ihmekään että se sanoi mua nymfomaaniksi)
- oon katsonut yhden lännenelokuvan niin että joka mainostauolla nain ja sain miehen laukeamaan
- otan suihin ja nielen aina
Oon pitkä ja hoikka, pitkät hiukset, kaunis.
Inhottaako nämä jutut vai tekeekö mieli?
Kommentit (31)
Missä kohtaa rehentelin?
Olis kiva kun vois jostain katsoa ketkä vastanneista on todellisuudessa miehiä, koska miesten mielipide mua kiinnosti.
ap
EIpä silti, itse naisena koin epämääräisen ahdistavaksi tämän seksuaalisen rehentelyaloituksen. Järjellä ajateltuna kai ei ole mitään vikaa seksuaalisessa aktiivisuudessa, mutta jotenkin ei toimi esittää asiaa tällä tavalla.
ainakin kuulosti, että ap:n itsetunto rakentuu seksuaalisen riettauden varaan, ikään kuin olisi lukenut jonkun seksi- cv:tä- olenko nyt cool tyyppi, kun olen tehnyt kaikkea tätä?
Ehkä ap teki aloituksen jostain muusta syystä, mutta nyt kuulostaa siltä, että miesten hyväksyntä ja himoittuna oleminen on hänelle tosi tärkeää, tärkeämpää kuin mikään muu. Niin on (ainakin ollut) mullekin, ja mulla onkin vaikka minkälaisia traumoja, siksi tuli sama ap:n kohdalla mieleen. Kumminkin olisi terveempää kun saavutukset olisi työrintamalla tai muussa muista ihmisistä riippumattomalla alueella.
juttuja kauan sitten, mutta en tällaisella kysymyksenasettelulla liittäisi niitä asioita enää itseeni, sillä olen, kuten sinäkin annoit ymmärtää, eri ihminen nyt.
Minä olen vaimomateriaalia. Ei kukaan tiedä menneistä jutuista. Nykyään olen siveellinen ja hitaasti etenevä nainen, joka ymmärtää oman kehon arvostuksen.
EIpä silti, itse naisena koin epämääräisen ahdistavaksi tämän seksuaalisen rehentelyaloituksen. Järjellä ajateltuna kai ei ole mitään vikaa seksuaalisessa aktiivisuudessa, mutta jotenkin ei toimi esittää asiaa tällä tavalla.
ainakin kuulosti, että ap:n itsetunto rakentuu seksuaalisen riettauden varaan, ikään kuin olisi lukenut jonkun seksi- cv:tä- olenko nyt cool tyyppi, kun olen tehnyt kaikkea tätä? Ehkä ap teki aloituksen jostain muusta syystä, mutta nyt kuulostaa siltä, että miesten hyväksyntä ja himoittuna oleminen on hänelle tosi tärkeää, tärkeämpää kuin mikään muu. Niin on (ainakin ollut) mullekin, ja mulla onkin vaikka minkälaisia traumoja, siksi tuli sama ap:n kohdalla mieleen. Kumminkin olisi terveempää kun saavutukset olisi työrintamalla tai muussa muista ihmisistä riippumattomalla alueella.
Edelleen... En rehentele enkä "hae hyväksyntää" yms. vaan kysyin MIEHILTÄ ällöttääkö vai kiihottaako.
Moni on vastannut että ällöttää enkä ole siihen lähtenyt mitään väittämään vastaan, koska haluan vain kuulla mielipiteen oli se mikä tahansa.
ap
aktiivisuudesta. Kukaan ei paheksu jos vaikka antaa miehelleen tai poikaystävälleen pimppiä 5 kertaa päivässä. Oikeastaan kehutaan vaan, että onpas teillä aktiivista.
Suhtautuminen muuttuu usein kun partnereita on useita ja siihen liittyy myös omat riskinsä ja/tai pettämistä tms. enkä huomaa mitään eroa miesten ja naisten suhtautumisessa tällaiseen käytökseen naisilta.
seksuaalisesti aktiivinen nainen herättää miehissä pelkoa, joka täälläkin näkyy lähes sadistisena halveeraamisena ja aggressiivisuutena.
Sitä sinulla ei ole tuntunut olevan, mutta jospa solis vuosien aikana muodostunut.
Mikä saa kysymään moista? Miksi piitata toisten mielipiteistä? Tärkeintä kai olisi jotta oma mies hyväksyy menneisyytesi ja sillä selevä.
Ja juu, olen nainen joten minun vastausta ei kai oteta huomioon. Mutta oma kokemus on, jotta olen mokannut ja tehenyt tyhymyyksiä, mutta silti minulla on puoliso joka rakastaa sitä ihmistä mikä minusta kasvoi kaiken myötä. Eli menneisyys on sinänsä merkityksetöntä. Tämä hetki ratkaisee.
Ei varmaan sit löydy niitä miehiä vastaamaan? En kysynyt analyysia mun moraalista tms.
Kysymys oli: kiihottaako ajatus minusta vai ei?
ap
Koska tietenkään et kerro kyseisiä asioita uudelle kumppanillesi, eikö?
Kyseinen lista ei myöskään näy naamastasi tai lue alapäässäsi, eli nää kerran käyttäjät ei tiedä sitä mistään mitä oot joskus touhunnu.
Eli luultavasti sulla on kotona ihan tyytyväinen ja tyydytetty mies ja se missä, miten ja kenelle oot ennen pyllistäny on ihan toisarvoinen asia.
Tosin ehkä kokemuksistasi voi päätellä, että olet avoin,kokeilunhaluinen ja seksuaalisesti avoin ihminen, mistä miehesi tuskin pistää pahakseen?
Omani ei ainakaan valita :)
Et ole millään lailla vaimomateriaalia. Enemmän kuulostat sellaiselta naiselta, jota tarpeeksi häikäilemättömät miehet käyttävät halujensa purkamiseen. Tavallaan siis masturbaation apuväline.
Tietääkö miehesi menneisyydestäsi? Ainakin omalla kohdallani tuo olisi nimittäin tuhonnut täydellisesti suhteen jatkamisen mahdollisuudet.
Onneksi Suomestakin löytyy sentään vielä kunnon naisia.
En uskaltais, oma terveys menee edelle. Ei kyllä edes ota eteen, lähinnä säälittää.
T: mies 35
Ei ole meriittejä. Kunhan kysyin tavallaan aika objektiivisesta näkökulmasta, koska tuo on niin kaukana menneisyydessä ettei tunnu enää koskettavan mua. Oon tosiaan ollut jo 10 vuotta saman miehen kanssa, kolme lasta.
Ei kai nuo nyt NIIN ihmeellisiä juttuja ole? Eikö kaikki muutkin ole tehneet jos nyt ei ihan kaikkea niin ainakin ison osan noista?
ap