Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voisin tehdä 3 vuotiaan pojan kanssa?

Vierailija
28.06.2012 |

inhoan puistoja!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte uimahallissa tai pyöräilemässä. Metsään kävelyretkelle. Kierrätte eri leikkikentillä, jos lähipuisto tympii. Järjestät treffit samanikäisten lasten & vanhempien kanssa.

Vierailija
2/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkalaatikko on ihan varmasti pop 3-vuotiaalle, tai sitten kunnon vesileikit pihalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutulta :) Metsässä en itse tykkää vaellella (pienestä pitäen välttänyt metsiä). Kaikki leikkikentät tympii, niissä on maailan tylsintä. Uimahalli maksaa :( 250€ tilillä ja seuraavaan opintotukeen vielä aikaa. En tunne täältä muita lapsiperheitä, joilla samanikäisiä lapsia, ja muut ovatkin töissä.

Taisi jäädä pyöräily ainoaksi vaihtoehdoksi :)

ap

Vierailija
4/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne täältä muita lapsiperheitä, joilla samanikäisiä lapsia, ja muut ovatkin töissä.

Ja tutustuttaisin itseni siellä oleviin mammoihin. Eipä olisi jatkossa niin tylsää puistossa.

Vierailija
5/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haette kirjastosta kirjoja luettavaksi, syksyllä menette mukaan johonkin harrastustoimintaan kun ne taas alkavat.

Vierailija
6/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiekkalaatikot ovat puistoissa :/ pihallamme ei ole mitään. Ja asumme kerrostalossa, niin tuo vesileikki/sota ei onnistu. Kuulosti kyllä hauskalta muuten.

Itse tykkäisin pyytää jonkun oman kaverini esim kahville, mutta kaikki tuntuu olevan töissä.

Jos olis lämpimämpi, menisimme rannalle.

ap

Vierailija
7/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka rannalle, joelle, jonnekin nurmialueelle mikä ei ole metsässä :)

Käykää jossain koulun urheilukentällä harjoittelemassa vaikka jalkapalloa omilla säännöillä kahdestaan. Tai tulkaa meille leikkimään, ois saman ikänen poika :)

Vierailija
8/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole hyvä tutustumaan uusiin ihmisiin. Tuntuu niin väkinäiseltä. Ja toisaalta minua ei kiinnosta muitten ihmisten jutut omista lapsistaan.. varsinkaan tuntemattomien. Olen ollut aina vähän arka/hiljainen. Rakastan olla omien tuttujen ja ystävien kanssa, mutta harvoin uusiin tutustun. Olen vähän hankala ihminen näköjään. Niin ja patalaiska.. hmm.

Noh, mutta taidamme tästä nyt sitten kuitenkin jonnekin ulospäin suunnata tylsistymään. Ainakin pojalla mukavaa varmaan ulkona.

Vierailija
9/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanan paikka.

3-v poikani rakastaa juosta viivoja pitkin ja harjoitella pituushyppyä.

ruoka ja uni maittaa treenien jälkeen.

Vierailija
10/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kirjoitellessani ja lukiessani, että olen muuten tosiaan aika kamala ihminen. En halua/osaa tutustua ihmisiin, olen aina kotona, en jaksa/halua mennä minnekään ellei joku oma kaverini/sukulainen ole mukana.. olenkohan minä masentunut. Noh, tylsää jokatapauksessa. Jos olisi rahaa, voisimme tehdä vaikka mitä mukavaa.

ap

Vierailija
11/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakaan nääs ei toisten lapset kiinnosta, enkä juuri omistanikaan muiden kanssa juttele, vaikka rakkaita ovat.

Eikä mun kanssa tarvitse ystävystyä, mutta voisi juoda kahvit vaikka pihalla ja antaa lasten olla hiekkalaatikolla puuhaamassa, laskea liukumäkeä ja touhuta leikkimökissä.

Vaikken minäkään ole huippusosiaalinen, ajattelen silti yleensä lapsen etua, vaikkei kaikki asiat aina itseä niin miellyttäisikään.

Vierailija
12/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kaikkea lapsiraukkaa, jos ei mihinkään pääse, kun vanhempi ei jaksa.. Oletteko koko ajan tähän asti olleet sisälle? Joskus sitä voi johonkin mennä vaikka ei itse niin huvittaisikaan. Olin tänään 3v poikani kanssa puistossa 1,5h ja ei siellä pakko tutustua ole muihin jos ei halua. Termarissa kahvia ja pienet eväät. Tuon ikäisen kanssa suoraan sanoen aika rentoa puuhaa.

Vierailija
13/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisilläni olen raskaana joten leikkikentälle en enää jaksa lähteä juoksentelemaan. Sadepäivinä ollaan kokeiltu vesivärejä, muovailtu muovailuvahalla. Eilen oli ihan hyvä ilma, joten piirreltiin niillä asfalttiliiduilla pihatielle kuvia. Onko sulla auto käytössä päivisin? Me käytiin kasvitieteellisessä puutarhassa viime viikolla ja ihmeteltiin kukkia. Sen jälkeen huoltsikalle limpparille ja munkille.

Vierailija
14/14 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhaa lapsista puistossa.Jos teillä on piha,menkää vaikka siihen syömään välipala.Tai tehkää piknikki olkkariin tai partsille.Tee lapselle temppurata metsässa (tai jos ei kylmyys huvita niin vaikka kotiin,tuolien alta /päältä kulkemista,samoin pyykin kuivausteline on hyvä este,lakanapino pään päällä,jättiloikka,nallejen heitto koriin,jne)