Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästötili eli onko kellään? Muistaako

Vierailija
28.06.2012 |

kukaan paljon sieltä voi kerralla ottaa sitä rahaa? Juu paperit on tuolla jossain:) eikä jaksaisi lähteä kaivelemaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sielät voin ottaa rahaa koska vain, kuinka paljon vain ilman erillistä maksua.

Vierailija
2/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku rahamäärä mitä voi vuoteen nostaa. Saatan muistaa väärin, hym. No pitää vissiin sitten yrittää kaivaa ne paperit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rajoitettu nosto kertoja, ei summia.

Vierailija
4/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rajoitettu nosto kertoja, ei summia.

Vierailija
5/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostorajaa ei ole mutta ilmaisia nostokertoja on vuodessa vain 4 ja lopuilta ne ottaa muistaakseni 5€/kerta nostosta... mulla (pienituloinen kun olen ja tuleva opiskelija) menee tilille automaattisesti vain 30€ kuukaudessa, loput siirrän itse aina silloin, kun "ylimääräistä" on. Säästötili on aivan loistava tapa säästää! Varsinkin tällaiselle, jolla on taipumus tuhlata ne rahat mitä käyttötilillä on.... :D Säästötilille olen säästänyt tulevaa perheen Turkin matkaa varten sekä ensi talven opintojen ajalle "ruokarahoja" :)

Vierailija
6/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tarvinnut sieltä mitää vielä ottaa. Rahaa on siis kertynyt vuosiensaatossa ihan kivasti. Juu olen ollut työttömä välillä samoin mies, mutta siitä huolimatta aina on tuo summa mennyt sinne.