Äääh, panosuhde vai jotain muuta? Mitä ihmettä??
Oon jonkin aika tapaillu seksin merkeissä miestä, joka jo kättelyssä ilmoitti, ettei oo elämäntilanteensa (lasten huoltajuus oikeusprosessi meneillään) kykenevä minkäänlaiseen vakavampaan suhteeseen.
No hyvä, ajattelin, että voihan sitä käydä vaan paneskelemassa ja hauskaa onkin ollut! Viestitellään päivittäin ja nähdään pari kertaa viikossa.
Alusta lähtien mies on kuitenkin kehunut mua enemmän kuin olisi tarpeen, saishan hän seksiä muutenkin. On sanonut tykkäävänsä minusta ja pahoitellut elämäntilannettaan, ettei voi antaa mulle sitä mitä minä olen hakemassa eli parisuhdetta, joka kävi ilmi siis jo ekalla tapaamisellamme.
Pelkkä seksisuhde ois mulle ihan ok, vaikka mies oiskin mun mielestä muutenkin 'mukiinmenevä' parisuhdemielessäkin, mutta mua on alkanu riivaamaan ne sen seksisuhdemielessä ylimääräiset huomionosoitukset. Pelkään että ihastun häneen enemmänkin tuollaisen lirkuttelun takia, eikä semmoinen sovi seksisuhteeseen.
Olen sen hälle sanonut.
Tänään kävin treffeillä yhden uuden tuttavuuden kanssa ja kerroin sen tälle panokaverilleni. Sanoin, että mun täytyy tapailla muitakin, etten kiinny liikaa häneen. Pyysin toivottamaan onnea, jonka hän tekikin kera 'tykkään susta'!
Myöhemmin kyseli miten meni, millainen mies, etc..
Kielsin kyselemästä ja sanoin, että yritän pitää mielessä, että me ollaan vaan panokavereita, seksiä ilman tunteita, että lakkaa provosoimasta, etten ala mitään kuvittelee.
Hän lupasi tehdä kaikkensa, etten satuttais itteeni kiintymällä häneen liikaa.
Mä en kyl tajuu miehen ajatusmaailmaa tässä kohtaa ollenkaan!!
Mitähelvettiä, eikö vaan voi olla normisti ja käydä panemassa ja niin edelleen, ilman lirkutuksia, kun pelkästä seksisuhteesta on kert sovittu! Miks pitää yrittää alkaa leikkiä toisen tunteilla ja sotkea koko kuvio!!??
Onks tää jotain sadismia vai mitä mä en tajuu?
Kommentit (4)
kerroin että meen treffeille vähänniinku testatakseni miten hän suhtautuu, just näitten aikaisempien vihjailuiden takia.
Tuntuu kyl typerän ristiriitaiselta, mutta oikeesti toivoisin, että hän tykkäisi minusta enemmänkin kuin vaan panokaverina, mutta toisaalta kun on ilmoittanut, ettei nyt voi mitään muuta olla, niin perkule pidetään se sit pelkkänä panosuhteena, mitä sitä pelleilemään jotain muuta.
Mun varmaan kannattaa ottaa nyt vähän etäisyyttä tyyppiin, jospa tää täst rauhottuis. Haen sitte sen seksinki muualta, jos tää alkaa menee hankalaks. Harmi, ku ois ollu todella hyvä pano.
oli molemmille aivan selvaa etta suhteesta ei tule mitaan panosuhdetta kummempaa hanen tilanteensa takia.
Kun en suostunut lahtemaan mukaan lirkutteluihin ja kertomaan kuinka paljon rakastan, mies otti oikein asiakseen etta saadaan mun tunnepuoli mukaan. Hanelle oli kova paikka se etta ei saanut minulta tunnepuolta seksin lisaksi, jopa mokotti sen takia.
naisillakin on sama ogelma. Jotkut rupee lässyttelemään ihan turhaan. Mutta asia on varmaan ihan niin yksinkertainen että alkaa tykätä ja haluais vakavampaa suhdetta.
se mies haluaa tahallaan leikkiä tunteillasi. Olen tavannut samanlaisia tyyppejä. Seksisuhde on seksiä pelkästään. Ei sun tarvitse kertoa sille miehelle että tapailet muita.