Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen itsekseni päättänyt erota

Vierailija
27.06.2012 |

Meillä on kaksi yhteistä lasta. Hoidamme heidän tekemisiään ja arkea, ja siinä se on.

Terapia yms. harkintaehdotukset ovat jo ohitse, minä en koe olevan mitään puhuttavaa enää liittyen parisuhteeseen. Olemme niin kaukana keskusteluissa, sukutilaisuuksissa ja myös seksielämässä. En halua jatkaa.

Tuleva exäni kertoi matkaavansa ulkomaille viikoksi lomailemaan. Minä olin jo alunperin varannut parin viikon matkan lasten kanssa, kun yhteistä aikaa lomalle ei hänen mukaansa pitänyt olla. Nyt olemme siis niin, että tuleva X viikon yksin ulkomailla ja minä lähden hänen palattuaan viiden päivän jälkeen lasten kanssa kahdeksi viikoksi ulkomaille. Näppärä X sanoisin.

No, minä en ole hänestä pätkääkään kiinnostunut tai mustasukkainen, harmittaa vain lasten puolesta. Ja se ettei huomioi asiaa.

Te eronneet, miten olette lähteneet viemään eteenpäin omaa uutta elämäänne? Siis ihan käytännössä...

Olen katsonut asuntoja nykyisen kotimme lähistöltä (salaa) ja ajatellut, että jos aluksi vuokraisin asunnon. Meillä on lähes velaton yhteinen omistusasunto. Haluan, että lasten koulu pysyy samana ja harrastukset.

Haaveilen siitä, että minulla on oma sisustamani asunto ja siellä asuu minun kanssani vain lapset eikä yhtään mörökölliä. X on ok isä, joten järjestely voi mielestäni olla vaikka vuoroviikkoinen. Kunhan opettelee pesemään myös lasten pyykit yms. eikä vain itsestään huolehtimaan.

Haluan vain, että minun ei tarvitse enää ahdistua kotiin tulemisesta! Mörökölli valtaa kaikki tilat ja huoneet...

Neuvoja, kannanottoja yms toivon todella paljon teiltä palstalaiset!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä toi ei kuulosta ollenkaan säilyttämisen arvoiselta parisuhteelta. Lapset pärjäävät paremmin jos eivät joudu elämään noin kylmän suhteen varjossa. Lähde siitä että etsit sen asunnon, vuokraa nyt aluksi. Saat uuden elämän käyntiin.

Vierailija
2/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan asialliselta suunnitelmalta ja syiltä. Itse en osaa neuvoa, koska en ole eronnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo luurangot kaapissa ahdistavat varmasti lapsiakin. He kaipaavat kovasti selkeyttä ja varmuutta asiaan. Nyt he vain epäilevät ja ahdistuvat teidän mykkäkoulustanne.

Vuokraa jokin asunto ja kerro miehellesi, että muutat lasten kanssa tuolloin ja tuolloin. Ilmoitat samalla myös, että olet viettänyt kaksi viikkoa lomaa lasten kanssa ja seuraavaksi on miehen vuoro tehdä samoin. Kerro myös erosta ja muutosta lapsille ja anna heille aikaa sopeutua muutokseen.

Vierailija
4/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kyse on muista "arvoista". Teen säännöllistä työtä kokoaikaisena.

Vierailija
5/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille tuntuu olevan mieluisaa, mikäli X ei ole kotona jostain syystä.

Minä joudun työni puolesta reissaamaan häntä enemmän, joten asia tule vaatimaan säätöä myös työnantajani kanssa.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän