Suutelin varattua miestä. :(
Tiedän olen kamala ihminen, menin ja ihastuin mieheen, jonka tiesin olevan varattu. En vain mahtanut itselleni mitään.
Flirttailin miehelle useana päivänä ja tänään sitten suutelimme.
Olen aikas varma, että se ei jää tuohon suudelmaan. Mies on niin ihana ja tuntuu oikealta minulle, siksi kai vokottelen häntä vaikka tiedän hänen elävän parisuhteessa. :(
Kivittäkää saa, mutta onko ketään samaa kokenutta, miten juttu päättyi?
Kommentit (13)
oli hetken aivan ihanaa, tapailtiin, suudeltiin, lopulta meni seksin puolelle. Sitten juttu tyssäsi. Mies "palasi" avovaimonsa luo, minä jäin rakastuneena itkemään perään.
Joten lopeta, ennenkuin sinulle käy huonosti. En enää IKINÄ koske varattuihin, pelkkää paskaa siitä seuraa.
että ketään on satutettu lopullisesti.
noin, että flirttailee useana päivänä ja yks kaks alkaa suutelemaan.. Missä on sellaiset olosuhteet?
Ihastuksesta voi aina toipua, älä päästä itseäsi rakastumaan varattuun mieheen. Sillä koskaan hän ei jätä naistaan sun takia, muista sä olet nyt jo kakkossijalla hänen elämässään.
noin, että flirttailee useana päivänä ja yks kaks alkaa suutelemaan.. Missä on sellaiset olosuhteet?
ja meillä alkoi työpaikalla...onhan siellä käytäviä, huoneita ym. Todella helppoa.
Veikkaan, toimiston siivouskoppi vai oliko se pomon huone?
ja meillä alkoi työpaikalla...onhan siellä käytäviä, huoneita ym. Todella helppoa.
Jotenkin kuulostaisi osuvammalta että on flirtannut useampana viikkona tai pidemmänkin aikaa ennenkuin keksii iskeä kiinni johonkuhun vanhaan tuttuun.
Voi käydä huonosti. Itse petin avopuolisoani varatun niehen kanssa jonka avopuoliso odotti viimesillään lasta. seksiä harrastimme pari kertaa ja jonkun aikaa viestitelimmekin. Hän asuu useamman sadan kilometrin pääsä minusta eikä ole puhelinnumeroa ja edelleen mietin tätä miestä, ei ole mitään tapaa puhua tai ottaa yhteyttä kun aiaa es voi kertoa kenellekkään. Pahalta tietysti tuntuu sen tyttöystävän puolesta mutta minä rakastuin, minkä voin?
Tällähetkellä iteselläkin vuoden ikäinen poika ja sama avopuoliso. silti mietin edelleen tätä miestä, etenkin kun matkustan isnnepäin missä hän asuu.
kun ei vastaa ainoaan saamaansa kysymykseen. Sitähän minäkin.
seikkailu, josta jää hymy huulille ja perhosia vatsaan moniksi vuosiksi - jos pystyisit lopettamaan tähän kohtaan.
12 vuotta takana. En kadu en pätkääkään!!!
Olimme molemmat naimisissa väärien ihmisten kanssa. Nyt olemme onnellisia ja meillä on kaksi yhteistä lasta ja molemmilla yksi edellisistä liitoista.
Eksämme eivät päässeet yli meistä, mutta me emme voi sille mitään. Elämme vain kerran.
Tapasimme töissä, mies tekee kesäaikana tuuraus töitä firmamme yhteistyökumppanin listoilla. Olemme joutuneet/saaneet ajaa yhteisiä matkoja n. 80km töiden vuoksi, vain minä ja hän autossa. Autossa on ollut helppo jutella ja flirttailla. Emme ole tavanneet päivittäin.
Kunpa voisinkin lopettaa tämän tähän, mutta kun kerran tapaa sen ihmisen, joka tuntuu oikealta, niin luopuminen on aika tuskaa. :( Mieskin tuntuu olevan niin mukana tässä, vaikka itse kertoikin avovaimostaan.
ap
huonosti