Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta huulten/ryppyjen täytöstä

Vierailija
27.06.2012 |

Pitääkö täyttää jokin esitietolomake? Mitä siinä kysellään? En millään kehtaisi omalla nimellä käydä täyttämässä naamaani koska jotenkin 'nolottaa'. Eli tarvitseeko omia tietojaan laittaa mihinkään? :/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käybyt kyseisessä paikassa, tuotteet pysyvät minulla noin 10kk ihan ok. En ole koskaan saanut huonoa tulosta, mitä jos menisit vaikka käymään tai soittaisit sinne? Saatat yllättyä miten hyvin kaikki menee :)

Vierailija
22/27 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessa esitietokaavake ei saa mennä vieraisiin käsiin. Voit aivan huoletta antaa tietosi luottamuksellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa hyvää paikkaa, kiitos!

Vierailija
24/27 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasolaabit ovat tekijät jotka vanhentaa. Toisena roikkuvat suupielet. Hyaluronihapolla saa mahtavia tuloksia. Juvederm ok, Revanesse paras..

Vierailija
25/27 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuore kokemus loistavasta huulten täytöstä Tampereella kauneuskeskus IHANAssa, käykää tsekkaamassa :): https://thisstoryline.wordpress.com/2016/09/18/kotiaidin-tuunaus-ihana-…

Vierailija
26/27 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko maksaa? Montako kertaa käydään per vuosi?

Vierailija
27/27 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu kirjoitti:

Mulla on tuore kokemus loistavasta huulten täytöstä Tampereella kauneuskeskus IHANAssa, käykää tsekkaamassa :): https://thisstoryline.wordpress.com/2016/09/18/kotiaidin-tuunaus-ihana-…

Teit sitten tänne mainoksen, hohoijaa. Jos täytyy keskustelupalstoilla itse mainostaa, niin paskaa jälkeä tekee OMAN kokemuksen mukaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi