Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä lähihoitajia, ketkä ovat suuntautuneet vammaistyöhön?

Vierailija
23.11.2005 |

Kokemuksia kaipailisin opiskeluista ja työstä. esim. työllisyystilanne ja millaisissa paikoissa työskentelette?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelukoti, jossa kaikilla om ahuone. Paljon perushoitoa (pesut, pukemiset, syötöt). Asukkaat eri kuntoisia ja päivittäiset rutiinit vievät paljon aikaa. Lisäksi ulkoillaan, on päivätoimintaryhmiä joissa avustetaan, ym.

Fyysisesti rankkaa....

Vierailija
2/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä tykkäsin vammaistyön opinnoista. Hirveän laaja alue, eikä kaikkea ehdi oppia tietenkään, mutta paljon oli uutta asiaa toisin kuin silloin esim. lapsiin ja nuoriin erikoistuvilla. Harjoittelupaikkoja oli lapsista (minä olin EHA2-luokalla) aikuisiin, liikuntavammaisista syvästi kehitysvammaisiin.

Töitä en sitten siinä ammatissa paljon tehnytkään, mutta tietääkseni ala työllistää ihan mukavasti.

Vierailija
4/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin tarkoituksena oli suuntautua lapsiin ja nuoriin, mutta vammaistyö on ruvennut kiinnostamaan. Lisääkin saa kertoa..

ap

Vierailija
5/8 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mihin suuntauduit ja missä työskentelet?

ap täällä taas :)

Vierailija
6/8 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/8 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Työpaikkoina on ollut laitosasuminen, tilapäishoitoyksikkö, ohjattu asuntola, koulut, päiväkoti kehitysvammaisen lapsen avustajana, työtoiminta. Tällä suuntautumisella pääsee myös vanhustyöhön. Nykyisin teen koulunkäynninohjaajan töitä. Tämä suuntautuminen käsittää kaiken vammaisuuden, joten vaihtoehtoja kyllä löytyy.

Vierailija
8/8 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia koulutus, töitä riittää, montaa erilaista sorttia ja voi sit toki tehdä muutakin hoitotyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä