Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin eilen amoxin comp antibiootin ja nyt jo maha kipee ja ripuli!

Vierailija
15.11.2014 |

Voinko ottaa lääkehiiltä tai imodiumia ripuliin?Kaiken huipuksi oon lähdös ens ti aamulla Pariisiin.Siellä on kiva etsiskellä vessaa paskat housuissa.Oon ottanu maitohappobakteeria ja piimää.Mitä voin tehdä?Auttakaa!!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se klavulaanihappo, joka tuossa Amoxin compissa sen ripulin aiheuttaa. Kokeile Precosaa, mikään muu siihen ei auta. Ja juuri tuo ab kuuluu sinuiittiin kirjoittaakin.

Vierailija
2/36 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi, sillä lääke ei tehoa. Ota precosaa ja maitohappobakteereita. Miten voit olla tietämätön antibioottien tukihoidosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 23:34"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:14"]Syö sitä vanhaa antibioottia siihen asti kunnes saat uuden, näin poskiontelotulehdus paranee kuitenkin koko ajan eikä pahene välillä. [/quote] Nuo on useimmiten virustauteja ja niihin ei antibiootit auta.

[/quote]ei kukaan lääkäri saa kirjoittaa antib, jos ei ole todettu bakteeritulehdukseksi. Pitää crp vähintään katsoa ja tutkia poskiontelot.

Vierailija
4/36 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukutatteko loisianne suolistossa? Kyllähän tuokin käy, miksi lopettaa hyvää antibioottikuuria kesken kaiken? Sinkkiä ja glutamiinia mukaan, niin ette hajota suolistoanne, sillä niitä loisia piisaa sen verran.

Vierailija
5/36 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maha ei kestä kyseistä kuuria, ei auta mitkään maitohappobakteerit yms.

Vierailija
6/36 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelontulehdus vaatii harvoin antibiootin. Käy lääkärillä jos ei suolisto kestä Amoxin comp:ia ja keskustelette kuurin lopetuksesta ja siitä ettei mitään tilalle.

Tuotahan antibiootit aiheuttaa, tappaa bakteereita talossa ja puutarhassa. Klavulaanihappo on beetalaktamaasi-inhibiittori, eli vastustuskykyisten bakteerien antibioottia hajottavan entsyymin inhibiittori, se ei itsessään aiheuta ripulia, itse antibiootti aiheuttaa, se kuuluu antibiootin normaaleihin vaikutusmekanismeihin. Sellainen ab joka ei vaikuta suolistooon, vaikuttaa tuskin itse taudunaiheuttajaankaan. Ne antibootit ei ole mitään kaurapuuroa, eikä lääkärit turhaan himmaile niiden kirjoittamista jokaiseen mahdolliseen vaivaan.

Ei antibiootteja virusflunssiin. Mullekin aikoinaan joku tehokas lekuri pisti antibiootit poskiontelontulehdukseen joka oli kyllä ultrattu ja todettu poskiontelontulehdukseksi. Oksensin ja paskansin niin rajusti monta päivää, että jouduin sairaalaan nestehukan vuoksi tippaan. Korvapolilla sitten korvalääkäri otatti poskiontelortg:t ja päätyi punktioimaan, ettei tarvitsisi enää syödä niitä antibiootteja.

Kävikin ilmi, ettei mun poskionteloista tullut punktiohuuhteluissa mitään limoja ulos, vaika kuvatkin osoittivat selkeän tulehduksen. Se oli limakalvoturvotusta virusperäisestä flunssasta ja koko antibioottihoito alusta alkaen ihan turha, montaa milligrammaa itse antibioottia tuskin muhun imeytyi kun tavaraa tuli jatkuvalla syötöllä kummastakin päästä, eikä edes neste imeytynyt. Jep, jep. Jos joskus saan vielä hankalamman poskiontelontulehduksen, menen yksityiselle korvalääkärille punktioon samantien.

Ainoa tehokas apu antibioottiripuliin on Precosa, koska se on ainoa myynnissä oleva probioottinen mikrobi joka ei ole bakteeri, eli johon eivät antibiootit vaikuta. Lääkehiili estää kaikkien lääkkeiden, myös antibiootin imeytymisen, sitä ei saa ottaa minkään lääkityksen kanssa.

Vierailija
7/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeiden mukaan pitää lopettaa heti jos pahoinvointia tulee 

Vierailija
8/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 21:14"]Syö sitä vanhaa antibioottia siihen asti kunnes saat uuden, näin poskiontelotulehdus paranee kuitenkin koko ajan eikä pahene välillä.
[/quote]
Nuo on useimmiten virustauteja ja niihin ei antibiootit auta.

Vierailija
9/36 |
16.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanut mitkään maitohapot tms. Aivan kauheet vatsakivut ja huono ja oksettava olo koko ajan. Ei vain sopinut tuo ab ja sain uuden. 

Vierailija
10/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa imodiumia tai pregosaa. Jos ripuli pahenee tai ei mene ohi parissa päivässä niin lopettaisin kuurin ja kävisin lääkäriltä pyytämässä sopivamman antibiootin. Joillekkin ei vaan kaikki antibiootit sovi.

Vierailija
11/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootin rinnalla kannattaa aina syödä maitohappobakteeria.

Vierailija
12/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista Precosaa. 

Vierailija
13/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska lääke joka harvoin sopii niin ihmisille kuin eläimille 

Vierailija
14/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imodium-paketissa taitaa kyllä lukea ettei antibioottiripuliin..?

Vierailija
16/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:40"]Imodium-paketissa taitaa kyllä lukea ettei antibioottiripuliin..?
[/quote]
Precosa tosiaan taitais olla tuohon parempi, niin muistelisin.

Vierailija
17/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuosta tuli niin paha ripuli, etten pystynyt menemään töihin. Julkisilla olisi pitänyt mennä ja matkalla olisi tullut housuun, enkä työssäni voi rampata vessassa koko ajan.

Soitin terveyskeskukseen ja sain uuden reseptin toiseen valmisteeseen. Meillä lisäksi vauva sai tuosta niin pahan ripulin, että oli kuivumassa ja taas vaihdettiin lääke toiseen.

Tiedän monta, jolle tuo ei sovi.

Vierailija
18/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa mennä ranskassa lääkärille niin saat oikeat aineet 

Vierailija
19/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun ootte vastannut, mitä jos joudun lopettamaan kuurin kesken ja en saa heti uutta lääkettä.sain sen poskiontelotulehdukseen .Viikko ja 2 päivässä.Mulla on kotona imodiumia, uskaltasko ottaa.Kyllä nyt menee matka ihan piloille.Ja onko vinkkejä poskionteloihin nousujen ja laskujen ajaksi?

Vierailija
20/36 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 20:48"]

Kiitos kun ootte vastannut, mitä jos joudun lopettamaan kuurin kesken ja en saa heti uutta lääkettä.sain sen poskiontelotulehdukseen .Viikko ja 2 päivässä.Mulla on kotona imodiumia, uskaltasko ottaa.Kyllä nyt menee matka ihan piloille.Ja onko vinkkejä poskionteloihin nousujen ja laskujen ajaksi?

[/quote] 

no voihan paska, poskiontelutulehdus! Paaaljon särkylääkettä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi