Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ilmoitti eilen, että jos tänään nähdään niin ei sitten seksiä.. Uusi miesystävä

Vierailija
27.06.2012 |

Mitä ajattelisitte. Viimeksi kun nähtiin, sekstailtiin( maanantaina). Ei sanonut ihan noin suoraan vaan jotenkin, että voidaan nähdä, muttei sitten muuta kun kädestäpitämistä tai jotenkin noin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei halua, että olet sen kanssa vain seksin takia? Haluaa jutella, tutustua paremmin?

Vierailija
2/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän suhteen alussa tuo seksipuoli on kuitenkin aika kiihkeää. Jos kerran olette jo harrastaneet seksiä, niin en ymmärrä tämmöisiä rajoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten haluaa pitää suhteen "tuoreena", vähän jännitystä elämään.

Tiedä häntä.

Vierailija
4/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vehkeeseen liittyvältä ongelmalta vaikuttaa. Jos olisi herpes, ehkä olisi ollut helpompi asia kertoa ennenkuin alkaa sänkypuuhiin. Minä ainakin haluan kumppanini tietävän ennen ensimmäistä kertaa, että silloin tällöin moinen vaiva kiusaa ja on sitten hänen päätöksensä, miten jatketaan.

Vierailija
5/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko se ihan yhtäkkiä? Ma oli seksiä. Kai tommosen nyt kertoisi??

Vierailija
6/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pidempään kokemusta aiheesta, niin oireet kyllä tunnistaa ennakkoon ja se iskee välillä melko yllätäen. Jos ma oli seksiä ja kaikki hyvin se on esim. eilen päivällä saattanut alkaa kutisemaan ja oireet tunnistettuaan mies on ilmoittanut ettei petipuuhia.

Vierailija
7/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyydyttänyt itsensä jo eikai sitä sitten enää jaksa... Vaihda miestä !

Vierailija
8/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tohon herpekseen oikein usko.. ei sitä tollain ilmoiteta. Ihmeellistä kyllä. Löytyiskö miehen mielipidettä asiaan?

Vierailija
9/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut suhteessa varatun miehen kanssa (tietoisesti, hyi mua!), ja kun heillä oli säännöllinen seksielämä kerran kuussa tapahtuvine akteineen, niin tuona päivänä emme harrastaneet seksiä, jotta miehellä riitti varmasti paukkuja vaimon kanssa puuhasteluunkin.

Vierailija
10/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vaimoa, tiedän. ap

Vierailija
11/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kauheesti mutta mä luulen että se ei tykännyt seksistä sun kanssa eikä halua kokea sitä uudelleen. maanantaina oli hirveetä vaikka se varmaan sano että oli kivaa :( nyt sitä kaduttaa ja ällöttää ja haluaa vältellä sun pimpsaa. sori :( etsi parempi mies joka hyväksyy sinut!

Vierailija
12/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksiä TODELLAKIN!

Siis käänteinen merkitys...

Älä ole niin epävarma :)

Vierailija
13/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä voi olla ihan mikä vaan. Jos häiritsee niin paljon, niin kysäise vaivihkaa...

Vierailija
14/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko, että johtuu siitä, ettei olisi tykännyt. Ei hän sitä noin ilmoittaisi. Eikä varmaankaan halusisi enää nähdä, jos ei olisi ollut vastenmielistä. Eikä ollut mikään vitsikään. Ei sanonut asiaa mitenkään painokkaasti, mutta ymmärsin, että nyt ei seksiä. ap

Vierailija
15/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori kauheesti mutta mä luulen että se ei tykännyt seksistä sun kanssa eikä halua kokea sitä uudelleen. maanantaina oli hirveetä vaikka se varmaan sano että oli kivaa :( nyt sitä kaduttaa ja ällöttää ja haluaa vältellä sun pimpsaa. sori :( etsi parempi mies joka hyväksyy sinut!

muttei viiti sen takia jättää, vaan etsii toisen syyn :(

Vierailija
16/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehetkään aina jaksa panna...

Vierailija
17/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on menkat

Vierailija
18/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää susta ihmisenä mutta ei naisena. Teistä tulee hyvät ystävät.

Vierailija
19/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö kumia? Jos herkkä nahka ei kestä? Vehkeessä voi olla myös joku hiertymä niin ei silloin ainakaan meillä paljoa sekstailla.

Vierailija
20/46 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä taidan tietää syyn.. Mutta haluan nyt vähän muuta näkökulmaa omille ajatuksilleni. Lisää saa kommentoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme