Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

odotus ja seksi

23.11.2005 |

Olen 16.viikolla raskaana, ja tuntuu että seksihalut ovat aika minimissä. Raskauden keskivaihe on alkanut, eikö tässä vaiheessa kaikkien oppaiden mukaan pitäisi tuntea taas jotain? Läheisyys tuntuu hyvältä, mutta seksiä ei kovasti tee mieli. Emme ole koskaan päässeet vielä näin pitkälle raskaudessa, joten olen ihmeissäni tästä muutoksesta. Meillä on ollut pitkä matka tähän vaiheeseen ja nyt tuntuu, että ajatukset on vain tulevassa vauvassa ja ajattelen vain, että kaikki menisi hyvin loppuun asti. Haluaisin kyllä kovasti, että halut palautuisivat, ja kaipaan intiimiä läheisyyttä, mutta seksi ei nyt vain ole päällimmäisenä mielessä.Mieheni ymmärtää ihanasti tilanteen, ja hänestä on pääasia, että meille on nyt vauva tulossa. Hänen mielestään, minun ei kannata vaivata itseäni asialla, vaan sanoo, että kaikelle on aina aikansa.Olenko outo, vai onko muita samassa tilanteessa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Itse mietin että miksi kaikissa raskausoppaissa korostetaan että keskiraskuadessa seksielämä kukoistaa ja muutenkin pitäisi olla hehkeä. Itse koin että juuri silloin romanttinen elämä laski kuin lehmän häntä, kun aina närästää, tai on liitoskipuja tai supistuksia.

Ei varmaan kannata ottaa mitään paineita siitä miltä muista tuntuu, vaan luottaa vaan omaan kehoonsa ja haluihinsa. Hyvä että läheisyyttä kuitenkin teillä on!

Vierailija
2/2 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulivat puolen välin jälkeen niin, että miehen oli vaikea pysyä perässä.

Tässä tokassa tulee koht täyteen 18 viikkoa ja vielä ei ole mitään merkkiä haluista. Olen kyllä sen verran enemmän romukunnossa kun esikoisesta, että senkään takia ei huvita. Kolottaa, supistaa, närästää ja vieläkin on ajoittain tosi huono olo. Järki haluaisi, mutta en vaan millään pysty. Vähän tossa puuhasteltiinkin ja sen aikana ajattelin, että miksei tätä tehdä useammin. Sen jälkeen olin kuitenkin niin epäkunnossa, supisti ja mahaa särki, että senkään takia ei tee mieli uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla