Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veritulppa pohkeessa, tietoa taikka kokemuksia kellään?!

Vierailija
26.06.2012 |

Äiti sai minut hermostumaan kun kerroin että vasen pohje on aika kipeä ja kummallisen tuntuinen, ehkä aavistuksen turvoksissakin. Niin, siis heräsin aamulla aikaisin kun pohkeeseen sattui melkoisen paljon. Pohje oli ihan kova ja kipu hellitti sitten jonkin ajan kuluttua. Nyt jalkaa särkee jonkin verran ja kävely ei tunnu hyvältä. On sellanen tunne kuin suonta alkaisi vetämään uudestaan mutta ei sitten alakkaan. Sama pohje on ollut jokusen päivän jo arka ja kipuillut, kireä jotenkin. Mutta toisaalta on minulla toisessakin jalassa, pohkeessa välillä kireyttä ja kipua... Suonenvedosta ei ole kokemuksia mutta tuo aamuöinen varmaankin oli sitä.

Niin että, eikös nämä oireet kuulosta siltä että mulla on ollut vain pohkeessa kramppi ja sen vuoksi se on nyt outo ja kipuilee? Äidilläni on ollut tulppa jalassa ja siksi kait alkoi piruja maalailemaan seinille :( Mainittakoon vielä että en syö pillereitä, ei ole ylipainoa, muita sairauksia, en tupakoi yms. Ja ikää alle 40 vuotta.

Kiitos asiallisista vastauksista :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasen pohje turvoksissa ja kipeä kävellessä,  aivan kuin joku jänne olis kireä kun kävelen levossa ei tunnu kipu[quote author="Vierailija" time="26.06.2012 klo 22:53"]

tapauksessa hiero pohjetta, voit saada sillä tulpan liikkeelle ja sitten onkin keuhkoveritulppa kyseessä. Jos olet istunut pitkällä lennolla/autossa tms. vähän ajan sisään tämä on yksi riskitekijä. Kerro myös tulppataipumuksesta suvussa.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi