Yllätysloma tyttöystävälle, apuja tarvitaan
Löytyisiköhän täältä neuvoja miehelle joka yrittää järjestää "vaimolle" yllätysviikonloppua. Olemme 26v menevä pariskunta jos jotain apuja täytyy antaa :) Ei lapsia mutta töiden vuoksi lähtö perjantaina iltapäivällä ja paluu sunnuntaina. Emme kumpikaan pidä lentämisestä joten kotimaan rajojen sisäpuolella pysytellään. Yöelämä maistuu niinkuin moottoriurheiluun liittyvät aktiviteetit, sen sijaan golf tai vuorikiipeily ei ole meidän juttu. Sen verran romantiikkaa on luvassa että olisi tarkoitus tyttöystävää kosia samalla reissulla. Asumme Varsinais-Suomessa joten mielellään kokonaista päivää ei menisi pelkkään matkustamiseen kuten ajaminen pohjoiseen. Kylpylässäkin juuri käytiin joten ei viitsisi taas, sama juttu laivaristeily. Osaisiko joku auttaa minua?
Kommentit (9)
Kauanko olette olleet yhdessä?
_Muhun_ vetoaisi joku konsertti ja hyvä ravintola, hotelliyö (viikonloppu), puisto/merenranta -kävelyt tai mikä vaan yhdessä tekeminen.
Tai miten olisi huvipuisto (kosiahan voi vaikka maailmanpyörässä)?
Keskustasta laadukas hotellihuone tai sviitti, jos budjetti kestää. Hotellihuoneeseen kuohuvaa, mansikoita, suklaata...
Käykää ravintoloissa, yökerhoissa, teatterissa, varieteessa tai mitä vain. Käykää esim. Suomenlinnassa kävelemässä. Helsingistä on helppoa löytää itselle sopivaa aktiviteettia.
Ihailkaa elukoita. Sitten jonnekin syömään ja lopuksi hotelliin nuseksimaan. Siellä paviaaniaitauksen luona sit kosaiset.
suomessa! Multa saisit pakit! Välittömästi!
Risteily Pietariin, junalla Pietariin? Laivalla Tallinnan hotelliin.
Vanajanlinna on hieno jos tykkää kotimaasta ja siis hienosta. Ahvenanmaa on ihan siisti, Ruotsin saaret on kivoja esim. Visby. Kööpenhaminaan pääsee kohtuu nopeasti junalla.
Kotimaassa mulle ei kelpaisi kylpylä missään nimessä, joku eräreissu kelpaisi hyvin ja mä nyt muutenkin haluaisin lentää pois.
Mutta eiköhän tärkeintä ole miten sitä vaimokettaan kohtelee. Meillä mies vie usein ensin shoppaamaan sen rahoilla ja sitten hotelliin hellittäväksi. Kotimaan vaihtoehdoista ihan hyvä valinta.
Menkää Hotelli Sillankorvaan. Se sijaitsee Raunistulas.
Siellä paviaaniaitauksen luona sit kosaiset.
niin miten olisi esim. yöpyminen Tankarin majakkasaarella parin tunnin laivamatkan päässä mantereesta.
Tai jos asialla ei ole kiire, niin soihturisteily elokuun viimeisenä viikonloppuna, kun rannoilla palaa tulet ja raketit lentävät.
https://www.kokkola.fi/matkailu_2/majoitus/fi_FI/muut/
Risteily Pietariin, junalla Pietariin?
Kannatan tätä ehdotusta, siis erityisesti junalla Pietariin. Nopeata, helppoa, mukavaa, edullista! Pietari on upea ja romanttinen kaupunki iltavalaistuksessa!
eli vie jalkapallomatsiin ja osta hotelliin six päck. Hommaa hierontapöytä, jolla nainen voi illalla antaa sinulle hieronnan. Nainen tykkää hieroa miestä.
Ehdotan myös, että jatkossa kuuntelet mitä tyttökaverisi sinulle puhuu, niin opit vuosien saatossa tuntemaan hänet ja tiedät tuntemisen johdosta, mistä naisesi tykkää ilman, että sinun pitää kysellä sitä täältä.
Itse esimerkiksi löisin miestä avarilla kasvoihin, jos tämä olisi mennyt törsäämään kylpyläreissuun, kun samalla rahalla pääsee piipahtamaan Pariisissa.