Arvioi painoni (sis. kuvan)!
Arvioi painoni kuvan perusteella, pituutta 171cm
http://aijaa.com/0003810431109
Ja joo, tiedän olevani ylipainoinen.
Kommentit (34)
Mä näytän samanlaiselta, lähes täsmälleen.
Mä painan 84 kg ja olen 168 cm pitkä. BMI on 29,8.
Jos sulla sama BMI, painosi on 87 kg :-)
Olen palstalla max 15 minuuttia päivässä, joten mun mielestäni 5 min on riittävä aika pantata oikeaa vastausta
Tais unohtaa ja lähteä jääkaapille..
Ainakin on lähimpänä tämä veikkaus täällä esitetyistä.
mut sit kun joku laittaa kuvan ja arvuuttaa painoa niin johan ollaan diplomaattisia.
Kuvan nainen kertomallaan pituudella ei todellakaan paina alle 100kiloa.
Ennemminkin luulen et paino on noin 110-120kiloa ehkä enemmänkin.
Ap:lla oli kiireitä muualla, ja pääsin vasta nyt takaisin koneen äärelle.
Sille joka kysyi että onko painoni minulle mysteeri, niin ei ole, vaan kysyin että minkä painoiselta näytän. Se on minulle mysteeri. Paitsi ei ole enää kun täältä sain vastauksen.
Hyvin huomaa, että isompikokoiset ihmiset itse osaavat paljon paremmin arvioida painon kuin pienemmät. Minun kannaltani hyvä, sillä ainakaan sitten jokainen vastaantulija ei ajattele että hyi mikä yli satakiloinen läski se tuossa taapertaa :)
Painoni kuvan oton jälkeisenä päivänä oli 113kg.
Nyt se on jo vähän vähemmän, sillä laihdutan koko ajan.
Kiitos kaikille vastaajille, tämä oli mielenkiintoista!
Ap
ite näytin suunnilleen samalta ton painoisena (175cm).
minä painan 90 kg. ja näytän paljon lihavammalta kuin sinä!
olen nääs omenan mallinen lihava. siksi veikkasin että painat 75 kg. ja voi kuinka suren ylipainoani! :(
minä painan 90 kg. ja näytän paljon lihavammalta kuin sinä! olen nääs omenan mallinen lihava. siksi veikkasin että painat 75 kg. ja voi kuinka suren ylipainoani! :(
Vartalon muoto tosiaan tekee varmaan aika paljon, mulla on tosi tasasesti joka puolella eli ei ole erikseen kertynyt vatsaan tai takamukseen. Niin ja olenhan mä keskimittaista pidempi eli on runkoa mihin kerryttääkin. Näytän 70-kiloisena tooooooooooooooosi laihalta, muistaakseni :)
Ap
en usko että olet lähelläkään 113 kg vaikka lesoilet
en usko että olet lähelläkään 113 kg vaikka lesoilet
Toi on ihan normaali, pari viikkoa sitten minusta otettu kuva. En vedä siinä vatsaa sisään tms. En oikein näe syytä miksi "lesoilisin" isolla painolla täysin tuntemattomille ihmisille.
Ap
itse ole 160cm ja painan samanverran ja olen kaksi kertaa isomman näköinen kuin ap. Ja kuten aiemmin arvailin painoksi 100-110kg siskoni perusteella joka on lähes saman näköinen lähes samalla pituudella. Kauas ei arvaukseni mennyt.
Se on varmaankin niin, että isompikokoiset ihmiset osaavat arvioida paremmin isoja kokoja. Minä taas en osaa kovin hyvin sanoa normaalivartaloisista paljonko he painavat, ainakaan jos en tiedä heidän pituuttaan.
t. lyhyempi ja läskimpi