Mitä tekisit nyt juuri yksin seuraavat 5-6 tuntia?
Lapset meni mummolle yöksi. Nyt pitäisi keksiä jotain järkevää/muuten vaan hauskaa.
Kamalasti ei ole rahaa, ja ystävät soiteltu läpi, ettei ole akuuttia seuraa kenestäkään.
Omat vaihtoehdot äänestäkää ja ehdottakaapa jotain parempaa:
- roikun AV:lla juoden viiniä 5 tuntia ja kuunnetelen musiikkia
- siivoan kunnon suursiivouksen (aloitin mutta pahimmat siivottu jo, enää tarvii laittaa puhtaita vaatteita kaappiin ja pestä ikkunat)
- nukun ainakin 3 tuntia (ei tullut uni)
- lähden alennusmyynteihin tuhlaamaan rahaa, ei ole kyllä mitään mitä tarvitsisi välttämättä
- käyn pitkällä kävelylenkillä viinihuuruissani (pieni 12cl lasi juotuna, eli vielä melkein ajokunnossa, mut eihän kännissä saa ajaa eikä urheilla)
- käyn lähipubissa yksin istumassa "yhden" oluen ajan (tylsä ajatus yksin, tai mahdollisten puliukkojen seurakaan ei houkuttele vaikka tää "lähipubi" onki asuinalueen huomioon ottaen varsin tasokas + kallis kun mikä)
- mitä muuta vois vielä keksiä?
Kommentit (11)
-Ei alkoholia
-Ei mitään riehumista :D
exän luo panee koko sen 5 tuntia :) ah!
jos et olisi ottanut jo viiniä. Itseäni himottaisi kamalasti lähteä hölkkälenkille, jos ei kohta pitäisi lähteä töihin.
Mut tässä tapauksessa ehdotan tuoa ensimmäistä vaihtoehtoa, kuulostaa oikein leppoisalta. Kunhan et liikaa sitä viiniä siemaile. ;)
Toinen vaihtoehto on syventyä johonkin hyvään elokuvaan ja nauttia viiniä.
Ihanaa, saa kuunnella ihan omaa musaa ja ääneen! ja vähän laulaakin mukana. ;)
Juttuseuraa olis täällä tai jos FBtä harrastat.
haen sushia ja juon sitä odottaessani lasin viiniä. Tulen kotiin, luen kirjaa ja syön.
-Katso elokuvia
-Vietä aikaa kavereiden kanssa
-Jos tykkäät harrastaa jotain kuvataidetta/käsitöitä, niin voisit kokeilla värkätä jotakin.
-Lähde rauhalliselle kävelylenkille.
Samallahan nuo vaatteetkin tuosta viikkantuu kaappiin ja ikkunat saa odottaa seuraavaa inspiraatiota.
Onneks on viiniä tarpeeks ettei tarvi kauppaan lähteä lisimään.
Aamulla sitten sinne lenkille, ennenkuin lapset tulee takaisin.
Meen vielä ens yöks töihin, mutta sitten huomisten aamu/päivätirsojen jälkeen aion ekaks vähän siivoilla ja pestä pyykkiä. Sitten käväsen kaupasta hakemassa hyvää syötävää ja ehkä alkosta vähän vinkkua. Huomisen illan aion viettää netissä ja juoda sitä vinkkua ja syödä herkkuja :)
Torstaina, jos sää sallii, meillä on kaveriporukan kanssa aikomuksena pikniköidä, jos sataa ajattelin kutsua porukan meille olohuonepiknikille. Perjantaina tapaan lisää ystäviä ja ehkä käyn elokuvissa, sitä ei oo tullu harrastettua piiiiitkäään aikaan.
Sellasia suunnitelmia mulla. Ei ihmeellistä, mut mun mielestä maailman parasta :)
sen vinkun, ehkä vois käydä puolen tunnin kävelyllä ensin.
Vinkkupäissään sit yleensä saa uusia hyviä ideoita
Tero
niin lähtisin kunnon hikijumpalle tai piiiitkälle pyörälenkille. Sen jälkeen viininhuuruinen leffailta tai jonkun kaverin kanssa ulos syömään tms. Itse olen tänään lasten kanssa kotona, kun mies lähti reissuun ja aion toteuttaa tuon viininhuuruisen leffaillan, kun lapset on menneet nukkumaan. :)
ei tarvitse sensuroida, kaikkihan me sitä tehdään. siis nukutaan