saako varpaat näkyä häissä?
luin jotain etikettiä ja ei sais näkyä. aiemmin olen ollut häissä avonaisissa kengissä. miten on?
Kommentit (5)
Mutta aion hoitaa jalat ja lakata kynnet siististi. Jos on siistit varpaat, en näe mitään ongelmaa.
Itsekin vähän emmin, mulla on hopeanvärinen silkkimekko enkä ole löytänyt siihen sopivia umpiavokkaita. Kaivan siis kaapista kauniit sandalettini ja saavat kelvata.
Eikö sais??? Kyllä mulla ainakin on näkyny, enkä oo ikinä kuullu tollasesta. :O
Meillä oli talvihäät niin ei varpaita näkyny, mut jos ois ollu kesähäät, niin en vois kuvitella kiinnittäväni ainakaan pahastuen huomiota kenenkään varpaat paljastaviin kenkiin. Ihme niuhotusta.
itselläni oli omissa häissäni avonaiset sandaalit, eikä kukaan soittanut virkavallalle, joten todistettavasti kengät saa olla just sellaiset kuin itse haluaa. :)
Minäkin katsoin eilen sen hääohjelman, ja mua jännitti koko ajan, milloin ne morsiamen rinnat pulpahtaa ulos siitä mekosta, kun nännipihatkin vilkkui korsetin reunan yli. Luulis ettei tuollaisessa mekossa ole hyvä olla.
Mutta nykyään kai kaikki on sallittua. Katsoin eilen jotain hääohjelmaa, ja siinä morsiamen läskitissit höllyivät ja näkyivät lähes kokonaan. Yöök.