Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko petting "kevyt" pettämistä?

Vierailija
26.06.2012 |

Pitäen sisällään siis mm. suutelun, halailun, hyväilyn ja sormittelun. Mutta ei varsinaista yhdyntää tai oraaliseksiä.

Mikä on aste-ero varsinaiseen pettämiseen? Onko sitä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumppanin kanssa tietysti. Minusta tuo on ihan yhtä pahaa pettämistä kuin yhdyntä tai suuseksi. Hyvä nyrkkisääntö lienee, että jos tuollaista saa harrastaa kumpikin muiden kanssa toisen suuttumatta, se ei ole siinä parisuhteessa pettämistä.

Vierailija
2/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen laittaminen sinne on pettämistä. vaikka sitten olisi kyseessä raiskaus.

kaikkea muuta seksuaalistatoimintaa saakin sitten tehdä kenen kanssa tahansa: halailua, suukottelua, suuseksia, anaalia, esineellä tyydyttämistä, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on kosketuksellaan tai tarkoituksellisilla sanoillaan aiheuttaa toiselle seksuaalista mielihyvää, se ylittää pettämisen rajan.

Pitää olla toiselle uskollinen seksualisesti. Jokainen pari tietysti itse määrittelee, missä oma sietokyvyn raja menee. En kyllä näe mitään syytä esim. sallia toisten suutelu... aika useinhan se ei lopulta siihen jää.

Vierailija
4/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ainakaan pidemmässä parisuhteessa ei tehdä muuta kuin isketään se suoraan sisään ja nylkytetaan noin 2min.

Aika kaukanahan on ap:n kukvailema tästä yleisestä parisuhteessa tapahtuvasta intiimistä kanssakäymisestä.

Niin ja turha sanoa, että muuntlaistakin olisi. tämän olen oppinut av-mammojen kirjekurssilla, joten totta sen on oltava.

Vierailija
5/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomattavasti anteeksiannettavampaa kuin itse paneminen.

Sanoisin, että jos yhdintä olisi sama kuin linnatuomio, niin petting olisi niinkuin sakkotuomion paikka. Heavy petting ehkä ehdonalaisen arvoinen suoritus.

Vierailija
6/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitus on kosketuksellaan tai tarkoituksellisilla sanoillaan aiheuttaa toiselle seksuaalista mielihyvää, se ylittää pettämisen rajan.

Tanssiessani nuo kriteerit täyttyvät.

Vierailija
7/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi, jos kumppanini tekisi noita mainittuja jonkun muun kuin minun kanssani.

Vierailija
8/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ajattelin pettäväni, vaikka ei oltu yhdyntää lähelläkään vielä. Mun mielestä ihan vaan se yhteydenpito, ihastuminen ja rakastuminen oli jo pettämistä.

Vierailija
9/19 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä eteenpäin eksytään yhtään

Vierailija
10/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla toiselle uskollinen seksualisesti. Jokainen pari tietysti itse määrittelee, missä oma sietokyvyn raja menee. En kyllä näe mitään syytä esim. sallia toisten suutelu... aika useinhan se ei lopulta siihen jää.

Onko pettämistä, jos itse on vaan ottanu tuollaista vähän vastaan ja toiselle ei ole tehnyt mitään?

Vierailija
11/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pettämistä, jos itse on vaan ottanu tuollaista vähän vastaan ja toiselle ei ole tehnyt mitään?

Ole huoleti, ei ole.

Sama pätee vähän panemiseen

Vierailija
12/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti, ei ole.

Nainen ei voi pettää. Jos vaan vähän pyllistää eikä tee toiselle mitään niin minkäs sille mahtaa, jos mies työntyy sisään ja puuhailee omat hommansa siinä ja pikkuisen vain tulee sisään. Mies on aktiivitoimija ja pettäjä.

Vierailija
13/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen raja voi mennä ihan jo himokkaassa suutelussa tai toisen tapailussa ilman että tekee mitään. Eli joo, on pettämistä.

Jos mies kävisi hinkkaamassa edes housujen läpi jonkun tuheroa niin tervemenoa, ei kuulu meidän suhteeseen tuollainen.

Vierailija
14/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti, ei ole.

Nainen ei voi pettää. Jos vaan vähän pyllistää eikä tee toiselle mitään niin minkäs sille mahtaa, jos mies työntyy sisään ja puuhailee omat hommansa siinä ja pikkuisen vain tulee sisään. Mies on aktiivitoimija ja pettäjä.

Tämä.

Vierailija
15/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesitkö että vasten tahoa tehtynä noi ovat raiskaus....eli mieti sitä myös

Vierailija
16/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on seksiä parhaimmillaan.

Vierailija
17/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä, jos ei ole tunnetta mukana vaikka laskisi sisäänkin.

Vierailija
18/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan uskollisena ihmettelee että miksi kukaan alentuisi sellaiseen? :O

Vierailija
19/19 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan uskollisena ihmettelee että miksi kukaan alentuisi sellaiseen? :O

Sehän on silloin sama kuin dildotus. Sivusta.