Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehellä ei meinaa alkaa seisomaan millään ja kun alkaa niin laukeaa..

Vierailija
26.06.2012 |

tosi nopeasti. Mistä tämmöinen johtuu? Voiko johtua jännittämisestä? Uusi suhde kyseessä. Kiitos jos kerrotte.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tietoa?

Vierailija
2/3 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia taisteltiin kyseisen ongelman kanssa. Lopulta oltiin pari vuotta ilman seksiä kokonaan, kun mies ilmoitti, ettei kiihotu minusta ja että koko ongelma onkin minun syyni. Minun olisi pitänyt laihduttaa 10 kiloa, ja kun laihdutin, minun olisi pitänyt kuntoilla enemmän ja muuttaa hiusmalliani ja aina syy vain oli, että hänellä ei seiso, kun hän katsoo minua. Hän valitti kaiken aikaa myös työstressistä ja kaikista muista elämän vastoinkäymisistä, joita hänelle tuntui kasautuvan joka puolelta. Hän ei niitä asioita halunnut kuitenkaan muuttaa, koska niitä ei kuulema voinut muuttaa. Vain minun olisi pitäänyt muuttua.

Kun sitten pohdin, että tätäkö haluan elämältä, totesin, etten voinut jatkaa enää siinä suhteessa.

Tässä tapauksessa voin sanoa täydestä sydämestä, että vaihtamalla paranee. Nyt onnellisesti avioliitossa jo muutaman vuoden ja esikoinen syntyi juuri.

Jos miehesi ei halua hakea ongelmaan ammattiapua (urologi, psykologi), sinun ei tarvitse hukata elämääsi. Mutta ensin hakekaa apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ekoja kertoja kyseessä, niin pelkästään suorituspaineet tuon tekevät. Pidmepään jatkuessaan saattaa olla oikeakin ongelma, mutta miehen vehje toimii pääkopan kautta siinä missä naisen värkkikin. Nainen selviää liukasteella, jos pää ei toimi, mutta miehellä ei auttaisi sininenkään nappi.