Paljonko teillä on mennyt tänä vuonna sisustamiseen rahaa?
Mitä olette hankkineet? Onko paljon vai vähän teille, jos vertaatte normaalitasoon?
Itse olen ostanut yhden verhon ja yhden taulun. Hinta yhteensä noin 400 euroa varmaan. Aika tavalla meidän normaalitasoa.
Kommentit (36)
ehkä pari sataa maksoivat. Siinä kaikki. Viime- ja toissavuonna meni paljon enemmän kun remontoimme ja sitten sisustimme niin nyt ei ole tarvinnut laittaa.
menee kohta noin 600 e, muuten ei olekaan mennyt mitään...
Yli 20 000e. Keittiöremontti mieli suurimman osan rahoista.
Olen asunut jo yli 20 vuotta samassa asunnossa enkä ole aikoihin ostanut mitään uutta. Tavaraa on jo kaikki paikat täynnä.
vaikka mitä ihania löytöjä olen tehnyt ja kodin ulkoasu on kohentunut huomattavasti, mutta rahaa on mennyt ehkä parisen sataa. En enää oikein edes halua ostaa uutta, kun maailma on täynnä aarteita valmiiksi. Portaat kunnostetaan pian, joten siihen uppoaa vähän enemmän rahaa.
isompia juttuja on vitriini ja pari hyllykköä. lisäksi kaikkea pientä, sisustustyynyä, keittiötekstiilejä, ruukkuja
Ostin hoitopöydän, 42 euroa, ja verhokankaan, 4 euroa. Yleensä pääsee halvemmalla - viime vuonna dyykkasin upouuden maton ja nyt löytyi pöytälamppu samaa tyyliä. Ostaminen tuntuu aina harmilliselta mutta vauvaa varten tuo lipasto on tarpeellinen.
Oikeestaan koko vuoden aikana on mennyt 80 euroa sisustukseen, koska ostin viime syyskuussa futonin kolmellakympillä.
Viimeksi meni niin paljon rahaa sisustukseen vuonna 2010 kun ostaa täräytin vuodesohvan vieraita varten, hinta se 80 e vaihtokankaineen. Nyt olis tavoitteena et muutamaan vuoteen ei menis turhia rahoja kämppään, seuraavat kulut sitten kun lapsi tarvitsee oman sängyn. Vauvansänky löytyi onneksi roskalavalta myös. Nykyään on niin turhaa ostaa mitään kun suurin osa ihmisistä heittää niin paljon kaikkea hienoa pois.
kun vanha meni rikki. En muista paljonko siihen meni, mutta reilusti alle 100€ kuitenkin.
31 euroa. Kaksi taulua, lapsen naulakko, muutama huonekalu.
sinne ostettiin uudet verhot, seinäkello hajosi siinä rytäkässä, uusi taso, uudet tapetit, uusi matto, uusi sohvapöytä, takkahuoneeseen uusi tuoli, makuuhuoneeseen uusi valaisin.
Kallein oli tuo valaisin 60€, yhteensä nuo 500€, suku täynnä pellepelottomia jotka ovat käteviä löytämään helmiä eli lastulevyä.
Ostin hoitopöydän, 42 euroa, ja verhokankaan, 4 euroa. Yleensä pääsee halvemmalla - viime vuonna dyykkasin upouuden maton ja nyt löytyi pöytälamppu samaa tyyliä. Ostaminen tuntuu aina harmilliselta mutta vauvaa varten tuo lipasto on tarpeellinen.
Oikeestaan koko vuoden aikana on mennyt 80 euroa sisustukseen, koska ostin viime syyskuussa futonin kolmellakympillä.
Viimeksi meni niin paljon rahaa sisustukseen vuonna 2010 kun ostaa täräytin vuodesohvan vieraita varten, hinta se 80 e vaihtokankaineen. Nyt olis tavoitteena et muutamaan vuoteen ei menis turhia rahoja kämppään, seuraavat kulut sitten kun lapsi tarvitsee oman sängyn. Vauvansänky löytyi onneksi roskalavalta myös. Nykyään on niin turhaa ostaa mitään kun suurin osa ihmisistä heittää niin paljon kaikkea hienoa pois.
Tee palvelus vauvallesi ja osta patja uutena. Kierrättäminen on fiksua, mutta patjan pitää olla uusi !
Tulee huomenna täyteen. Ostin Marimekon Helsinki Helsingfors kankaan ja käyn sen huomenna hakemassa.
Lisälsi olen olstanut kirppikseltä yhden verhon, reissusta ostin verhot ja siihen sopivat tupsut ja 4 koristetyynyä. Pojalle 2 sisustustaulua, mieletön määrä ja yhtä verhoa lukuunottamattankaikki ovat uusia.
Ikinä ostele mitään verhoja, tyynyjä tai sisustuskrääsää.
Sitä olen maksanut. Olkkariin ostettiin uusi lamppu.
Mä en varsinaisesti "sisusta". Mä ostan kun tarvitsen jotain uutta hajonneen tilalle.
Juuri uuden maton olohuoneeseen, kun oli -50% tarjouksessa, maksoi 100e. Aiemmin tänä vuonna vaihdettiin tv-taso, joka oli n.400e. Eli 500 on mennyt. Monia huonekaluja olisi kiva vaihtaa uudempaan, mutta kun ovat ihan ehyitä, niin ei raaski.
ostettu kyllä uusi patja lapsen sänkyyn pinnasängyn tilalle, sänky saatiin lahjaksi, mutta onko patja tosiaan sisustamista. kaipa se on, siinä tapauksessa 60-70 euroa (en muista tarkkaa hintaa).
tulossa vuoden sisään, varmaan ensi vuonna mm. keittöremontti, joten katsotaan mahdollisesti samalla muutakin sisustusta silloin, nyt säästetään tällä osa-alueella.
Meillä mennyt joku 400 euroa. Sillä hinnalla ostettu parvekekalusteet (pöytä+4 tuolia), koristetyynyjä, huopia, pöytäliinoja ym pientä. Tykkään vertailla hintoja ja tehdä löytöjä.
Aika paljon on mennyt mielestäni sisustukseen, mut noi parvekekalusteet nyt oli iso lohko.
ei mahdu tavaraa eikä oikein mitään tarvitsekaan. Pariin vuoteen ei olla ostetu yhtikäs mitään sisustamiseen liittyvään. Ei edes astioita.
kun muuton vuoksi olen innostunut ostamaan sitä sun tätä. Vielä puuttuu uusi sohva ja ruokailuryhmä. Kallein oli kristallikruunu ex tempore :)