Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa appea enää

Vierailija
25.06.2012 |

Mieheni isä on pahasti invalidi. Hän purkaa kaiken muihin ihmisiin. Haukkuu kaikki ja on äärimmäisen ilkeä.

Joudumme aina silloin tällöin mummin vuoksi olemaan heillä yökylässä, jotta mummi näkisi lapsiaan. Mummi ei pääse mihinkään ilman miestään, vain lähikauppaan, muualle mies ei päästä yksin eikä mummi saa käydä missään. Kyläilemään hän ei lähde edes vaimonsa kanssa.

Apella on tapana tulla kesken keskustelun mukaan eikä kuuntele mistä puhutaan vaan vetää omat johtopäätöksensä ja on siis ihan väärillä jäljillä asiasta. Hän sekoittaa keskustelun ja vääristää puhutun ja saa aiheen haukkua toisen keskustelijan ihan väärillä väittämillään ja vaikka kuinka selittää, että emme puhuneet sellaista hän ei kuuntele vaan väittää vastaan ja haukkuu toisen keskustelijan pystyyn.

Haukkuminen jatkuu koko vierailun loppuun eikä hän kuuntele toisten sanomisia. Hänellä on kummallisia väittämiä eri asioista ja ihmisitä ja pompottaa vaimoaan miten tahtoo. Odottaa koko ajan kaikkea palvelua eikä itse tee edes sitä mitä pystyisi vaan kaikki pitää tehdä puolestaan, myös pyllynsä pyyhkiminen, vaikka pystyisi sen itsekin tekemään eli ei ole niin invalidi. Ruokaakaan ei saa jääkaapista vaan leipäkin pitää voidella, vaikka käsissä ei olekaan mitään vikaa.

Minusta puhuessaan hän viittaa puhelintyttöön kun tapasimme aikoinaan poikansa kanssa sinkkupalstan kautta. Anoppi tykkää kovasti minusta ja lapsistamme ja sanoo vain ettei kannata välittää. Välillä itse kertoo minulle kuinka vaikeaa on elää miehensä kanssa ja kuinka raskasta elämä hänen kanssaan on.

En jaksa hänen käytöstään enää. Onko muilla samanlaisia appiukkoja?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan