Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi että,siis lävistääkö teidän nuoret itseään?

Vierailija
25.06.2012 |

siskollani on 4 tytärtä, ja ovat nyt äitinsä tavoin kiinnostuneita tatuoinneista ja lävistyksistä. ero on vaan siinä että äiti otattaa ne turvallisesti ja siististi liikkeessä, tämän vanhin tytär otti ja teki itse itselleen,napaan.. ja se tietysti tulehtui ja kasvoi pois, nyt tilalla on vaan rumannnäköistä arpikudosta. ovat myös huuliin laittaneet itse,ties vaikka pian olisi jollain kotona taiteilevalta haettu pieleen mennyt tatska. en ymmärrä :o

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei tulehtunut, lupasin että jos sen on pakko ottaa lisää lävistyksiä, niin kysyy edes minulta, vien sen sitten jonnekin, jossa osaavat laittaa sen turvallisesti ja siististi.

Ei tyttö ole enempää lävistyksiä halunnut (paitsi korvissa on reiät, toisessa kaksi) eikä enää käytä korua siinä itse tekemässäänkään, eikä sitä reikää kyllä enää edes huomaa.

Vierailija
2/3 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista kyllä että korvanreikiä tehtiin itse, muttei muistaakseni muita lävistyksiä. Noi tatuoinnit kyllä kuulostaa ikäviltä kun ovat tosi kalliita sitten joskus poistattaa eivätkä edes aina onnistu (poisto siis).

Pitäis muistutella nuorille kuinka tärkeää noiden kanssa on, että ovat ammattitaidolla tehtyjä niin, että hygieniastakin on huolehdittu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainakin meidän koulussa (pk-seutu) pojilla muotia korvikset. Tietenkään kaikkien vanhemmat eivät antaneet laittaa, joten tekivät sitten reikiä hakaneuloilla välitunnilla.

Ja olen syntynyt 78 eli ei ole alaikäisillä mikään uusi juttu tuollainen lävistysten teko itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi