Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään 37v. synttärit!

Vierailija
25.06.2012 |

Onko samanikäisiä paikalla? Millainen teidän elämäntilanne?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alaa tämän ikäisenä?

Vierailija
22/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutaman vuoden nuorempi, mutta halusin silti toivottaa sulle oikein ihanaa syntymäpäivää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos kellään muulla juhlat tänään? ap

Vierailija
24/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, että naiset kokisivat 40v. kriisiä juuri 37-vuotiaana, miten on, ap? Mulla ehkä hieman kriisiä, ei varsinaista ikäkriisiä, mutta "elämäntilannekriisiä", kun lapset pieniä ja olen lähinnä äiti, vaikka haluaisin olla muutakin...

Vierailija
25/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla kävelävä "kriisi" ihan joka ikäisenä, heh. En ole vielä ajatellut niin pitkälle, yritän elää tätä hetkeä. Minullakin on pienet lapset. ap

Vierailija
26/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli synttärit pari päivää sitten ja vuoden vanhempi olen kuin sinä.

Pientä ikäkriisiäkin on ollut viimeisen vuoden aikana. Lapset ovat vielä alle kouluikäisiä.

Vierailija
27/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä mieluummin tietenkin nuorempi olisi, miksei, mutta minkäs asialle voi... Mielestäni en ole vielä vanha, ikä on suhteellinen käsite. Toivottavasti ei mikään paha kriisi pääse yllättämään, ehkä nämä lapsetkin pitävät niin kiireisenä, ettei ehdi kriiseillä. ap

Vierailija
28/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies ja kolme lasta, opiskelen tällä hetkellä. Elämä kohtuu seesteistä. Pientä ikäkriisiä on, en tunne olevani niin "vanha" kuin mitä numerot kertoo.

Vierailija
29/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakityöt? Oma asunto? Vakiintunut ja hyvä parisuhde?

Täytän syksyllä 37 ja minulla on noista vain lapset ja asunto puoliksi miehen kanssa. Yhdessä on oltu parikymmpisistä ja suhde on viime vuosina hiipunut, seksiä harvoin ja muutenkin yhteinen tekeminen on jäänyt vähiin. Pätkätöissä roikun edelleen. Jotenkin olen pettynyt itseeni, onko tämä sitten sitä kriisiä. Haluaisin kokea jotain uutta ja vielä tehdä jotain ennen kuin on liian vanha. Mutta mitä se jotain on?

Vierailija
30/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä vielä paljonkin, ennenkuin olet liian vanha. Hyvä esimerkki omat kuusikymppiset vanhempani, jotka juuri ostivat ison omakotitalon, matkailevat, osikelevat uutta kieltä ym. Et tosiaan ole vanha vielä pitkään aikaan. ap

Vierailija
31/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakituinen virka ja työn puolesta olen muutenkin tyytyväinen. MIehen kanssa ostettiin kolme vuotta sitten se loppuelämän koti eli omakotitalo. MIehen kanssa ollaan naimisissa, suhde on nyt vähän hiipumistilassa, mutta eiköhän se tästä. Jaksan uskoa, että parempaa on tulossa! Olen suht tyytyväinen asuinpaikkaamme, lapsilla on koulut ja harrastukset 3 km päässä, miinuksena kyllä se, että kaverit on vähän kaukana.

Ikäkriisi kyllä näkyy siinä, että on ajoittain tosi tyytymätön parisuhteeseen. Toivon kyllä, että saan itseäni kasaan sen asian suhteen. Aika näyttää, miten meille käy. Eroa en kuitenkaan harkitse, ennen kuin aikaisintaan viiden vuoden päästä, jolloin pienempikin on kouluikäinen. Tasainen arki ei ole syy eroon, vaikka välillä riidelläänkin liikaa.

Vierailija
32/32 |
25.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatissa 13 vuotta, vakipaikka on. Alanvaihtoa mietin ja muutenkin suunnittelen uudenlaista elämää, en osaa määritellä millaista. Muut miehet on kummasti alkanut kiinnostaa pitkän suhteen jälkeen, mutta haluan panostaa nykyiseen suhteeseen lasten vuoksi.

Joku aiemmin jo vastannut, en muista numeroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä