onko tyhmän näköistä lakata lyhyet kynnet?
työn takia pakko pitää lyhyinä, joten en ole lakkaakaan käyttänyt, joskus hiipii ajatus mieleen... oisko tyhmän näköistä?
Kommentit (13)
paremmilta kuin pitkät korpinkynnet.
vaan muuten kynsien siisteydellä. Miksei lyhyitäkin voisi lakata..itse olen lakannut joskus just kesäisin. Jos ei ole ollut multaa kynsien alla niinku lähes aina :-DD
Tummat värit, esim punainen tai musta, on paljon kauniimpia lyhyissä kynsissä. Pitkissä tulee helposti vähän horatsu tyylinen..
jos ne ovat leikkaamalla lyhyinä pidetyt. Mutta jos ne on purtu ja jyrsitty, niin suosittelen sormiamputaatiota.
ja tosiaan ihan lyhyet kauttaaltaan :) mutta kai sitä sit vois joskus jotain sutaista... kiitos!
ap
Pitkät kynnet on oksettavan kaameat, näyttävät rumilta ja keräävät kaiken paskan alleen. Hyi oksetus!!
Nyt on nimenomaan ollut trendinä kirkas kynsilakka lyhyissä kynsissä! Talven ja kevään väreinä meni ihan tummatkin, nyt kesällä muodissa pastellit ja toisaalta ihan kirkkaat pinkit, punaiset, turkoosit yms. Ja jos olet erityisen rok, niin musta on aina jees.
Tummat värit, esim punainen tai musta, on paljon kauniimpia lyhyissä kynsissä. Pitkissä tulee helposti vähän horatsu tyylinen..
Jos on lyhyet sormet ja kynnet leveämmät kuin pituutensa, niin onhan ne töpön näköiset. Mutta lakattuina nätimmät töpöt...
Minulla taas on pitkä kapeat sormet ja kynnetkin ihan lyhyinäkin paljon pidemmät pituussuunnassa kuin leveyssuunnassa. Annan kasvaa millin tai korkeintaan kaksi ja laitan ranskalaisen lakkauksen. Näyttävät siis pitkiltä kynsiltä mutta ovat oikeasti käytännöllisen lyhyet :)
en tullut ajatelleeksikaan sormien ja kynsien muotoa sinänsä...
mulla myös hoikat pitkät sormet ja lyhyinäikin kynnet pituussuuntaan pidemmät kuin leveyssuuntaan, joten eiköhän tuo siis sopisi... on se nyt jännää valkata väriä kun ei ole oikein koskaan ennen kynsiään lakannut tuon työn (soittamisen) takia... :) :)
ap 42 v ja villiintymään päin
http://linneasvitavilla.blogspot.fi/2010/02/kynsitrendit.html?m=1
Tuollakin oli valtaosa lyhyitä!
lakattuina, kuin pitkät. Kaikki värit sopii lyhyille kynsille! Mutta itselle en menis mitään koristelua niihin tekemään, pelkkä lakka.
et esim. tuimmanpunaisella.