kesäkuun lapsilisät
oletteko jo saaneet tilille? Maksupäivä piti olla 23.6. mutta mun tilillä ei ainakaan vielä näy.
Kommentit (14)
Kiitos vastaajat! Ja nyt tarkemmin katsottuani, mä kasoin vuoden 2011 maksupäivät... sama pää kesät talvet.
ap
ennen tuli aina juhannukseksi ja jouluksi rahat.
ennen tuli aina juhannukseksi ja jouluksi rahat.
Maksupäivä on aina 26.päivä, paitsi, jos se on lauantai, sunnuntai tai maanantai, niin se tulee jo edellisenä perjantaina. Ei siinä jouluja ja juhannuksia katsota.
eivät laita juhannukseksi ja jouluksi näitä rahoja, jotka vanhemmat kuitenkin ryyppäisi kuitenkin.
.. ja ikuna ei ole tarvinnut niitä käyttää elatukseen. Ensin vara elättää jälkeläisiä - sitten mukeloita - anteeksi mukelo (YKSI), jotta pallolla jää tilaa muillekin olioille kuin tälle tyhmimmälle lajille.
.. ja ikuna ei ole tarvinnut niitä käyttää elatukseen. Ensin vara elättää jälkeläisiä - sitten mukeloita - anteeksi mukelo (YKSI), jotta pallolla jää tilaa muillekin olioille kuin tälle tyhmimmälle lajille.
tappaako ne pitää kun ei olekaan varaa niitä elättää ilman lapsilisiä?
juhannukseksi ja jouluksi rahat. Mulla on siitä sen verran pitkä kokemus, 18 vuotta.
juhannukseksi ja jouluksi rahat. Mulla on siitä sen verran pitkä kokemus, 18 vuotta.
Ei siksi, että on joulu.
Ja minä kun olen elänyt siinä uskossa, että lapsilisä on nimenomaan tarkoitettu lapsen menoihin, ts. elatukseen...
Lapsilisät juuri tarkoitettu siihen lasten kuluihin.
Toivottavsti lisät vietäisiin pois niiltä, jotka ei niitä tarvitse.
kesäkuussa yleensä se 26. päivä on osunut lauantaille,sunnuntaille taikka maanantaille. Näin on ollut jo monta vuotta.
Mutta nyt se 26. päivä osuikin vasta tiistaille, joten maksetaankin vasta tiistaina.
Jos 26. päivä olisi ollut tänäkin vuonna maanantai, niin rahat olisivat tulleet jo ennen juhannusta.
Mikään maksukäytäntö ei ole siis muuttunut yhtään mihinkään.
huomenna 26.6.