Onko teistä ihan ok jos 37v nainen ja 25v mies seukkaa tosissaan yhdessä?
Joillekin se on liikaa.En aio kyllä luopua rakkaastani vaikka kukaan ei mun lähipiiristä ei asiaa hyväksyisi.Ollaan tavattu opintojen kautta.
Kommentit (11)
Itsellä kohta 2 vuotta seurustelua takana 12 vuotta nuoremman kanssa, itse olen 35-vuotias.
Kyllähän se vaati itseltäkin aluksi todella paljon edes myöntää ko tunteita..
Lähipiiri, jopa vanhemmat, ovat olleet todella myönteisiä asian suhteen.. toki ekat reaktiot "21-vuotias??? Ei herrajjumala, mitä sä oikeen meinaat?" mutta kun olen kertonut miehestäni ja suhteestamma ja ovat hänet tavanneet, kaikki ollut enemmän kuin ok :)
Ne, jotka meitä eivät tunne, kyselevät kuulemma edelleen "no, vieläkö on sen pojun kaa? Ai on..? ihmetouhua.." En jaksa niistä välittää :)
Eikö se ole enemmän kiinni ihmisistä kuin iästä.
seurusteleeko tuo nuorimies minun kanssani vai jonkun toisen.
Toisten tekemisiä tietenkin paheksutaan....
Mitä väliä mitä muut ajattelee. Itsehän te tiedätte mikä tuntuu oikealta. Nyt eletän 2000- lukua
T: Mies minua 9-vuotta nuorempi.
Molemmat ovat aikuisia ja täysivaltaisia päättämään omista asioistaan. Joillekin miehille tai sukulaisille on merkitystä myös sillä, voiko nainen vielä jatkaa sukuaan, eli senkää puolesta ei ole mitään ongelmaa kenelläkään.
Go for it! Turhaan mietit mitä muut ajattelevat, elä sen sijaan sis'
:)
Aikuiset täysikäiset ihmiset tehköön mitä haluavat ja jättäkööt muiden käninät omaan arvoonsa.
Olisko teiän mielestä normaalia, että 14v ja 10v tykkää toisistaan?? 14 on kyllä sen ikäiseksi lyhyt ja luonteeltaan lapsellinen, 10v taas pitkä (2cm lyhyempi noin) ja ei niin lapsellinen? Eli kun ulkona kulkevat niin näyttää ettei olis niin paljoa ikäeroa. Mielipiteitä! :)
mutta tässä tapauksessa on täysin ok.
Niuhotan juuri sellaisista ikäeroista, kun esim. 19-vuotias alkaa seurustella 30+-vuotiaan kanssa. Koen, että arvot, kokemukset ja tavoitteet ovat aivan erit tuon ikäisillä ja että erityisesti se 19-vuotias on pahasti altavastaavana tuollaisessa suhteessa. Tosin jos 19-vuotias asuu yksin, on kokenut jo pitkän seurustelusuhteen ja on esim. valmistunut ammattiin tai muuten tutustunut työelämään, voi olla hyvinkin, että hänellä on paljonkin yhteistä reilun 30-vuotiaan kanssa. Tapauskohtaisia tietysti, mutta pidän siis tärkeänä, että pariskunnan osapuolet ovat henkisesti tasa-arvoisia.
25-vuotias on yleensä jo työelämässä tai opintojen loppusuoralla. Takana on seurustelusuhteita, joillakin jopa avioliitto ja lapsiakin. Eli ihan ok seurustella itseään 12 vuotta vanhemman kanssa.
Jos mies olisi vanhempi, luultavasti kukaan ei ihmettelisi mitään.
Olette aikuisia ihmisiä, joten miksi kaipaat toisten ihmisten hyväksyntää?
Aikuiset ihmiset osaa varmasti tehdä päätökset omasta elämästään?