Lue keskustelun säännöt.
Pakko luovuttaa, pihalla on niin pirusti hyttysiä ettei tuu
24.06.2012 |
pihahommista mitään. Ei auta Thaimaan sketolenet, offia ei oo- toimisko sekään tuohon itikka-armeijaan.
Kommentit (4)
uudehkolla asuntoalueella ja meillä on taikatontti. Ei hyttysiä. Ihanaa oleskella ulkona. Tämä jussikin vietettiin kotosalla ja meille tuli vieraita. Ei jaksettu lähteä hyttysruoaksi mökille. Syksyllä on kivempaa mökkeillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
helteellä paarmoja ja pilvisellä sekä illalla hyttysiä.Ei auttanut tuulikaan.
Aivan kamalaa.
Pysyn kaupungissa.
helteellä paarmoja ja pilvisellä sekä illalla hyttysiä.Ei auttanut tuulikaan.
Aivan kamalaa.
Pysyn kaupungissa.
ei ole hyttysistä ollut riesaa. Nyt on! Lapsetkin ihan turvoksissa noista pistoista.