Help! Hyvä marketin hiusväri kotivärjäykseen?
Nyt ei vaan ole varaa kalliiseen kampaamokäyntiin, joten ajattelin kokeilla kotona värjäystä. Sävy pitäisi olla keskiruskea-tummanruskea (lähellä nykyistä omaa väriä). Ei mielellään punaista... Mitä merkkiä suosittelette? Onko sinulla joku suosikkisävy?
Kommentit (7)
Ainakin seuraavilla olen saanut oikein hyviä ruskeita: Garnier Nutrisse, L'Oreal Casting Creme Gloss, Garnier Luonnolliset Värit. Neutraaleja ruskeita ovat esim sävyt 5,4 ja 3, vaaleammasta tummempaan. Sitten jos sävyn numeron perässä on jotain muuta esim 5.3 se tarkoittaa että on neutraalin sävyn lisäksi jotain taittosävyä, tapauksessa 3 kullansävyä.
Katso ehdottomasti haluamasi väri näytetupsuista äläkä luota pakkausten teksteihin joissa sävyt on nimetty eteläisempien kansojen käsityksen mukaan. Niin moni on ostanut esim sävyn 5 vaaleanruskea ja pelästytti kun siitä tuli "melkein musta". Se vaan oikeasti on jo aika tumma sävy suomalaisen värimaailmaan sekin.
Voin suositella hiusvärin, jota käyttää tuttavani -hiussalongin omistaja. Hänellä on käyttössä FAIPAn hiusvärit, jotka eivät sisällä ammoniakkia. Hän on ollut tosi tyytyväinen laatuun, kiiltoon ja väriin. Lisäksi totesin, että tämän FAIPAn tuotteet ovat edullisia ja helppokäyttöisiä (esim. City Life-kotihoitosarja shampoo +hoitoaine vain 14 euroa). Tuotteiden tuoksukin on kevyt ja miellyttävä, eikä liian terävä tai makea kun joissakin hiustuotteissa. Eli lopputulos on kaikin puolin loistava. Tässä on ainakin pari linkkiä, joista saa tarkempaa tietoa tuotteista.
Sittarista ostin naturigin perusruskeaa. Toimii.
Loreal preference-sarja on tosi hyvä. Muista valita hiukan vaaleampi sävy kuin tavoittelet. Tulee herkästi niin tummat.
Syoss keskiruskea tai tummanruskea. Tummanruskea haalistuu parinkymmenen pesun jälkeen juuri sopivaksi suklaanuskeaksi!
En muista merkkiä, mutta tumman violetti on parad. Olen kyös kokeillut mustaa, mutta liila on paras. Siis kestosväri, i siis mitää mikä kestää 4-8 viikkoo. Itse seuraavaksi aijon ostaa sinistä, tai harmaa ta mitä voi laittaa milloin vain ja kestää vain 4-8 viikkoa siis. Oon 13v tyttö .
musta.