Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa juhannus :(

Vierailija
24.06.2012 |

Tarkoitus oli viettää 3 kokonaista päivää perheen kesken. Näin ei kuitenkaan käynyt. Mies oli töissä aattona klo 04 - 10, juhannuspäivänä klo 04 - 16 sekä tänään klo 05 - edelleen. Kurjaa taas pettyä, mies kun nimenomaan lupasi olla nämä kolme päivää kotona. Nyt kotona olivat vain minä ja kaks pientä lasta. Taas. :(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Huimassa nuoruudessani tapailin (valitettavasti) muutamaa varattua miestä ja tuo oli varsin normaali kaava: mies lähtee työvaatteissa ja epäsiistinä töihin, mutta tuleekin luokseni. Käy suihkussa, vietetään se "työaika" yhdessä, mies vaihtaa lopuksi työvaatteet päälle ja menee rankan työvuoron jälkeen kotiin. Saattaa jopa hieman lavastaa ulkonäköään sen mukaisesti, että olisi muka ollut töissä. Ja tuo on ikävä kyllä varsin tavallista.

[/quote]

Vierailija
2/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie voiton perhe-elämästä. Oma työholismini parantui lapsen saamisen jälkeen vähän liiankin hyvin. Koen työni nyt niin kovin merkityksettömänä, kun se ennen oli kaiken sisältö ja annoin firmalle kaikkeni ja ylikin. Eikä ollut edes oma firma, joten todella tyhmä olin. Ikävää, ettei lasten olemassaolo ole vaikuttanut mieheesi samalla tavoin, mutta niinhän sitä sanotaan, että pienten lasten isät tekevät eniten ylitöitä - eivät vaan kestä perhe-elämän haasteita ilmeisesti :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvakämmen ja pyörittelee pizzeriaa meidän verorahojen turvin ja siinäsivussa blondeja suomivalaita.Siksi ei viihdy kotona "kun pizzerian pyöritys vaatii niin paljon"

Vierailija
4/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimassa nuoruudessani tapailin (valitettavasti) muutamaa varattua miestä ja tuo oli varsin normaali kaava: mies lähtee työvaatteissa ja epäsiistinä töihin, mutta tuleekin luokseni. Käy suihkussa, vietetään se "työaika" yhdessä, mies vaihtaa lopuksi työvaatteet päälle ja menee rankan työvuoron jälkeen kotiin. Saattaa jopa hieman lavastaa ulkonäköään sen mukaisesti, että olisi muka ollut töissä. Ja tuo on ikävä kyllä varsin tavallista.

Mun vaimo on 100% varma että käyn hoitelemassa jotain naistakin, vaikka oikeasti olen töissäni. Viimeisellä kolmella työpaikkakäynnillänikin olen muka pannut jotain naista samalla. Ei se siitä välitä vaan vaatii että olen vireessä kun haluaa.

Vierailija
5/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse mennä sossun jonoihin kerjäämään apua. Siksi olen ihan iloinen, että hän perjantaina oli töissä 4.00 - 23.00, eilen 4.30 - 11.00 ja 15.00 - 18.00 ja tänään meni töihin 4.30 ja on siellä edelleen.

mutta miestäsi kyllä käy sääliksi.

Käväisi tuossa puoliltapäivin muutaman tunnin kotona ja palasi työmaalle. Kukaan muu ei tänään suostunut töihin tuplapalkallakaan, joten hän meni itse eikä lainkaan vaikuttanut säälittävältä.

Vierailija
6/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut koko juhannuksen päivystävä huoltomies kiinteistöhuollossa. Eli aikaa on mennyt lippujen nostosta alkaen. Toivoin, että olisi ollut meidän kanssa, mutta eipä taas tänä vuonna onnistunut. Ja joo, en tosiaan epäile että on ollut pettämässä:) hah hah. Naurattaa ajatuskin.

Vierailija
7/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on edelleen töissä. Ei aavistustakaan, mihin aikaan tulee taas kotiin. Nyt ei enää vaan harmita, nyt myös vituttaa...

Ap

Vierailija
8/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työ miehelläsi? Eikö vapaan pitäminen onnistunut jostai tietystä syystä?

Vierailija
9/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja nuo kellonajat.

Ja näin käynyt siis aiemminkin?

MInulle tulee vain yksi juttu mieleen, eikö sinulle?

Vierailija
10/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vaan perheen raha-asioiden takia. Muu aika kotona on kyllä vietetty yhdessä. Nämä juhannukset ja joulut ovat vain päiviä vuodessa. Työnanataja maksaa ruhtinaallisen korvauksen näinä päivinä tehdystä työstä. Lomaa vietämme yhdessä myöhemmin kesällä.

Vierailija
11/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yrittäjä. Joten olen tottunut noihin outoihin kellonaikoihin. Meni töihin, koska oli muka pakko mennä. Ja todellakin, tiedän, että oli töissä eikä pettämässä tms.

Harmittaa vaan, kun tää on aina tälläistä. En ymmärrä ettei mies osaa suunnitella aikatauluja siten, että ne OIKEESTI pitäisivät. En siis harmistuisi, jos mies olisi sanonut etukäteen olevansa nyt juhannuksena töissä. Harmistuin siitä, kun nimenomaan lupasi, ettei ole töissä ja nyt taas on.

Vierailija
12/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISTÄ sinä oikeasti tiedät että oli töissä????????

Vierailija
13/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yhteinen aika oikein innosta eikä osaa olla. Pahoittelut ap.

Vierailija
14/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse mennä sossun jonoihin kerjäämään apua. Siksi olen ihan iloinen, että hän perjantaina oli töissä 4.00 - 23.00, eilen 4.30 - 11.00 ja 15.00 - 18.00 ja tänään meni töihin 4.30 ja on siellä edelleen.

Olen kotona kolmen alle 4v:n kanssa enkä kärsi ollenkaan. Mieheni ansiosta saan olla kotiäitinä eikä tarvitse lähteä huomenna töihin ja viedä lapsia hoitoon. Yhteistä aikaa meillä on joskus toiste.

Vierailija
15/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, enhän minä siellä tehtaalla ollut katsomassa, että oliko se oikeesti siellä vai ei... Mutta oletan nyt kuitenkin, että oli.

Ap

Vierailija
16/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset luottaa toisiinsa!!

Ja tiedän tasan tuon tunteen kun on luvattu olla kotona niin kuitenki menee sit töihin. Tulee tosi paha mieli ja aika yksinäistä vaik onki 2kk ikänen vauva seurana..

Vierailija
17/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Varmaan roikkuu tehtaalla koko jussin, aamuyöllä jo lähtee.

Vierailija
18/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona kolmen alle 4v:n kanssa enkä kärsi ollenkaan. Mieheni ansiosta saan olla kotiäitinä eikä tarvitse lähteä huomenna töihin ja viedä lapsia hoitoon. Yhteistä aikaa meillä on joskus toiste.

En usko, että ne sossun jonot meitä kutsuisivat, jos mies edes joskus pitäisi sanansa ja pysyisi kotona niinkuin oli luvannut.

Minä pystyn olemaan kotiäitinä ihan omien tulojeni ansiosta (siis tulot töistä ennen lapsia, säästöt yms.), miehen tulot kaikesta tuosta rehkimisestä huolimatta ovat aikas huonot.

Niin ja sitä yhteistä aikaa meillä piti olla just nyt juhannuksena, mutta tosin kävi.

Ap

Vierailija
19/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle nro 11.

Ap

Vierailija
20/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvitse mennä sossun jonoihin kerjäämään apua. Siksi olen ihan iloinen, että hän perjantaina oli töissä 4.00 - 23.00, eilen 4.30 - 11.00 ja 15.00 - 18.00 ja tänään meni töihin 4.30 ja on siellä edelleen. Olen kotona kolmen alle 4v:n kanssa enkä kärsi ollenkaan. Mieheni ansiosta saan olla kotiäitinä eikä tarvitse lähteä huomenna töihin ja viedä lapsia hoitoon. Yhteistä aikaa meillä on joskus toiste.

En usko, että ne sossun jonot meitä kutsuisivat, jos mies edes joskus pitäisi sanansa ja pysyisi kotona niinkuin oli luvannut. Minä pystyn olemaan kotiäitinä ihan omien tulojeni ansiosta (siis tulot töistä ennen lapsia, säästöt yms.), miehen tulot kaikesta tuosta rehkimisestä huolimatta ovat aikas huonot. Niin ja sitä yhteistä aikaa meillä piti olla just nyt juhannuksena, mutta tosin kävi. Ap

mutta silti arvostan miehessäni sitä, että hän haluaa mahdollistaa sen, että minun ei tarvitse mennä töihin, jos vaikka haluan vaihtaa auton uuteen.

Juhannus on pari päivää kalenterissa. Me onneksi osaamme olla miehen ja perheen kanssa yhdessä vaikka keskellä viikkoa. Harmi, että sinulta se ei onnistu ilman märinöitä.