Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oi ihana kantoliinailu... Särkänniemessä tänään nähtyä:

Vierailija
23.06.2012 |

Hysteerisesti kiljuva vauva, äidillä joku about 10-metriä pitkä retrokuosinen kantoliina, jonka selkäpuolelle hysteerisesti selkä kaarella karjuvaa vauvaa ollaan kiinnittämässä kahden avustajan (isä ja joku nainen) voimin. Oi kun liinailu on ihanaa, vastaus kaikkiin ongelmiin, varsinkin kun vauvat AINA siitä niin kovasti tykkää. NOT.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on täysin selvä. Mut selkään en minä lapsiani useinkaan laittanut, koska yksin en sinne heitä kunnolla saanut, lasta ei sieltä itse näe eivätköä muksutkaan tykänneet olla.

Mutta huutavan kakaran olen minäkin kantoliinaan usein köyttänyt. Siellä rauhoittuu nopeasti väsynyt lapsi unille tai seurailemaan.

Vierailija
2/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta jäi ap oleellisin kirjoittamatta. Eli miten tilanne paheni, kun vauva oli kammettu liinaan? Totta kai seurasit, että ei auttanut, sillä muutenhan voitaisiin sanoa:

- tyhmät antoivat vauvalle sylkkyä ja lohtua

- tyhmät laittoivat sen kapaloon

- tyhmät lauloivat sille ja antoivat tutin suuhun

Vähän outo olet, kun jäit kyttäämään.

Muutenhan tässä ei tosiaan oikeastaan mitään pointtia ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siihen hän on lyhyessä ajassa nukahtanut. Se, että pieni vauva kirkuu kaarella liinaan laitettaessa ei suinkaan tarkoita sitä, että "inhoaisi liinaa", vaikka jotkut (siis monet) niin ajattelee.

Vierailija
4/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vauvan karjunta oli kyllä sen kuuloista ja otteet millä avustajat "liinoittivat" vastustelevaa vauvaa ronskeja, että jäin haavi auki katsomaan ohikulkiessani. Voi olla, että oli onnellinen loppu ja vauva rauhottui äidin kovaa selkää vasten saman tien. Itse kyllä olisin ottanut vauvan sylkkyyn asap!

Vierailija
5/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis itkevän vauvan ja kantoliinan. Siitä sitten päätteli itse niin, että vauva itki kantoliinaa.. ;)

Meillä eräs keski-iän paremmalla puolella ollut täti pääsi omahyväisesti laukomaan kun taapero huusi kaarella kauppakeskuksessa, että pitääkö niitä lapsia tuoda tänne kun ne sitten huutavat pois. Todellisuudessa lapsi huusi, kun ei halunnut pois ja minä yritin pukea haalaria päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän