Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana juhannusyllätys, mies ja facebook-viestit.

Vierailija
23.06.2012 |

Eli tulin iltavuorosta. aidosti ja oikeasti olen luullut että meillä on hyvä suhde. viime aikoina mies ollut vähän etäisempi,mutta töitä tehty molemmat paljon. no, mies halusi näyttää koneelta jotain ja samalla huomasin että viesti hänelle joltain tullut.kysyin että kaveritko viestii. meni aivan vaikeaksi, alko heti meuhkaamaan että syyllistän häntä. no joo en. no kertoi kirjottavansa erään vanhan naispuolisen ystävän kanssa joka sattuu olemaan parikymppinen ja juuri jäänyt yh.ksi. kirjautu äkkiä ulos. no epäilykset heräs ja pyysin näyttämään mitä kirjoittivat. ollaan tähän asti avoimesti saatu katsoa kännyt ja postit ja mä en yleensä tätä käytä (itseasiassa en koskaan) mut mies todellakin. millään ei suostunut avaamaan bookkia uudelleen ja sit hipsi makkariin. pääsin bookkiin palauttamalla istunnon ja sivuhistoriassa näkyy et on kirjotellut mut ukko äkkiä poistanu viestit.

voin sanoa että mun päätä ei saa mikään uskomaan etteikö tossa ole jotain mätää. oon täysin ehdoton pettämisasioissa ja pistän ton pellen pihalle aamulla. mutta jep. kertokaa mielipiteitä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte ollu 3 vuotta yhdessä, ja sitä ennenkö tää on kerinnyt tähän vanhaan parikymppiseen ystävään tutustua?

Luin tuon niin, että AP ja mies ovat 30+, kun tämä heitukka on alle 30.

Vierailija
22/25 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte ollu 3 vuotta yhdessä, ja sitä ennenkö tää on kerinnyt tähän vanhaan parikymppiseen ystävään tutustua?

Luin tuon niin, että AP ja mies ovat 30+, kun tämä heitukka on alle 30.

Ap 27, mies 36 ja "kolmas osapuoli" parikymppinen yh. Näin ap itse on kirjoittanut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjautuu ulos Facebookista, ei sinne enää pääse ilman tunnusta ja salasanaa, vaikka kuinka palauttas istuntoja.

En myöskään ymmärrä, miten näkee sivuhistoriasta, että on kirjoittanut viestin ja sitten poistanut sen ;)

Eli ei menny nyt ihan läpi, sorry AP :D

Vierailija
24/25 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjautuu ulos Facebookista, ei sinne enää pääse ilman tunnusta ja salasanaa, vaikka kuinka palauttas istuntoja.

En myöskään ymmärrä, miten näkee sivuhistoriasta, että on kirjoittanut viestin ja sitten poistanut sen ;)

Eli ei menny nyt ihan läpi, sorry AP :D

on naurettavaa teinimeininkiä :D

Vierailija
25/25 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuikin jotain syvällistä,johon liittyy tunteiden purkausta tai lohduttelua,niin niistä ei silloin puhuta puolison kanssa. Ainakin tällöin mies on meillä vaiaumpi. Kato sivuhiatoriasta kenen profiileja on kattonu.