Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alkoholin käyttö, isovanhemmat ym. muu suku

Vierailija
23.06.2012 |

Pitäisikö jättäytyä lasten kanssa jatkossa pois porukasta näin juhlapyhinä? Miehen suvulla yhteinen kesäpaikka johon on ollut tapana kokoontua lähes aina näin juhlina (juhannukset, pääsiäiset ym.). Juttu on niin, että tuppaa vaan olemaan tissuttelua aamusta iltaan ja yöhön, nytkin alkoi torstaina ja jatkuu aina sunnuntaihin asti. Meillä on alle 5v. lapset. Toisaalta:

1) Itse en ota edes saunaolutta.

2) Mieheni ottaa kohtuudella, ei ole koskaan "perseet olalla"

3) kukaan muukaan ei ole änkyröissään, ei ainakaan ennen kuin lapset nukkuvat.

4) kaikki käyttäytyvät fiksusti, ei väkivaltaa, riitaa ym. ylilyöntejä.

MUTTA, toisaalta taas mua mietityttää tuo malli, jonka muulta suvulta saavat, se että pyhät menee poikkeuksetta tissuttelun merkeissä ja monta päivää putkeen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin runsaasti ja valikoimatta käytettäisiin alkoholia. Joo ja en ole alkoholisti tai absolutisti, mutta noin runsas tissuttelu lasten läsnäollessa ei vaan sovi.

Vierailija
2/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmana vaikuta pari kertaa vuodessa nähty sukulaisten tissuttelu mihinkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi sietää kännisiä ihmisiä! Niiden kanssa ei voi edes jutella mitään järkeviä!

Vierailija
4/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.alko.fi/fi/C1BD857B2B2577C5C22577D2003C8741?opendocument&src…

Alkon lasten seurassa esite.

Itse en vie lapsia tilaisuuksiin joissa on humaltuneita ihmisiä. He ovat yleensä pelottavia tai muuten vaan erilaisia humaltuneena. Saunaolut tai kaksi ei mua haittaa, mutta jos tilaisuuden henki on tissuttelu, niin ei se mun mielestä ole lasten paikka.

Vierailija
5/5 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee raja. Itse olen elänyt samanlaisessa suvussa enkä saanut traumoja enkä huonoa mallia. Voin viettää juhlapyhiä ihan ilman alkoholiakin tai käytän sitä sitten järkevästi.

Onko suvun yhdessäolo kuitenkin kiva perinne ja teillä on mukavaa? Näytäthän kuitenkin itse raitista mallia ja miehesikin osaa järkevästi olla. Laske plussat ja miinukset.

Meillä lasten toiveita kuunneellaan myös. Mennään sinne missä on mukavaa mutta jätetään väliin se mikä lapsia haittaa. Meillä tosin jo isommat lapset. Itse valitsin juuri tänä vuonna kotijuhannuksen, koska en halunnut teinien kanssa mennä paikkaan jossa ikävääkin alkoholinkäyttöä näkyy ja kaikilla ei ole kivaa. Juhlittiin kotona, me aikuiset nautittiin juomiakin mutta oltiin sovussa ja fiksusti. Pelailtiin porukalla ja grillattiin yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi